Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Kalasandet

Får skriva lite nu när jag har lite lugn och ro. =)
Melvin springer omkring här hemma med kartongerna till leksakerna han fått idag och har allmänt roligt. Haha!

Kalaset idag var helt perfekt..Bättre hade det inte kunna blivit. Vi serverade kyckling och taco pajer och sen efter det blev det jordgubbstårta och kaffe. Mums va jag är duktig i köket. Haha, (skojjade bara). Har inte riktigt så bra självförtroende.

Men Melvin har haft en super dag men massa presenter. Han är just nu i sitt esse och har hur mycket energi som helst. Men det hade nog jag också haft med en massa nya grejer att leka med.

Imorgon är det kalas med kompisarna och det ska också bli super kul. Ska snart ställa mig och baka "tårtan/kakan" som vi ska ha imorgon. Blir nog väldigt gott.

Nä nu lägger jag ut lite bilder på dagen istället.
Melvin och vi vill säga: Super stort TACK till alla som var med och gjorde Melvins första födelsedags kalas till en oförglömlig dag, helt perfekt verkligen!!!!!! Och vi tackar för alla otroligt fina presenter.... TACK TACK TACK  <3

Mina 2 fina pojkar


Hurra hurra hurra


Mumma med tårta tyckte Melvin


Så mycket mumma så han till och med slickade tallriken


Presenterna


Här busar han lite med pappa i borgen =D


Chillar även lite i den nya solstolen


Vi testade även så att hans nya flytväst passade =D
Och det gjorde den

 

En liten filmsnutt på världens busigaste Melvin! =)

Kommentarer
Postat av: Samnd

fan vilken snygg vit jeanskjol jag såg där i bakgrunden. måste bara påpeka :) han verkade gilla tårta iaf :D

2009-06-14 @ 22:47:12
Postat av: Sandra

Ja, det var från mig. men de kanske du lista ut? ;)

2009-06-14 @ 22:47:42
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Tant Johanna

Då måste ju jag tacka för det var min jeanskjol=)

2009-06-14 @ 22:57:03
Postat av: Tant Johanna

hihi då måste ju jag tacka för det är min jeanskjol=)

2009-06-14 @ 23:00:58
Postat av: Johanna

hah vad roligt han har ... trodde dock att det skulle bli mer bollar ... :) jätte sött skratt :)

2009-06-14 @ 23:02:36
URL: http://meller.blogg.se/
Postat av: Mormor/Mamma

Tack för ett jättefint kalas. Ni hade gjort det så fint i lokalen och pajerna var verkligen utsökta, så du är visst duktig i köket :) Vill bara påpeka att tårtorna var uppskattade även om det är samma gamla recept :)



Hahaha du kommer få plocka bollar iaf för det tyckte han ju var kul :) Han är så go och fin pajsarn.



Tack än en gång. Pussar och kramar till er alla. Älskar er.

2009-06-14 @ 23:03:02
Postat av: Anna o Fanny

Grattis melvin på din 1 års dag. välkommen i klubben. hoppas allt är bra med dig och famlijen..=)

kramar från oss isöder.=)

2009-06-15 @ 05:57:17
URL: http://fannysvarld.blogg.se/
Postat av: Amelie

Haha sötnos! Ja men nu vet vi ju att han gillar tårta i alla fall XD

2009-06-15 @ 12:13:43
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Mormor Lisa

Du/ni är duktiga o pajerna smakade jättegott för att inte tala om tårtan,

Tack för ett mysigt o fint kalas. Kram

2009-06-16 @ 00:05:34
URL: http://emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0