Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Gjort nada idag

Ja som sagt, idag har vi verkligen inte gjort ett enda dugg. Bara slappat och tagit det riktigt lugnt. Jag har till och med hunnit med ett gott bad med film medans Melvin sov förmiddag. Men sen så ringer det ju typ 100000 telefonförsäljare till oss varje dag och väcker Melvin och tro inte att jag kommer ihåg att dra ur telefonen när han väl somnat. Men imorgon SKA jag göra det.

Nu sover Melvin igen och har sovit i ca 1 timme. Så jag har kunnat kika på House ifred för en gångs skull =). Ska strax ställa mig och göra iordning middagen som idag består av "rester". Vi är faktiskt ganska duktiga på att frysa in mat som blir över, istället för att slänga det! Så tar man fram det när det inte finns så mycket mer i frysen. (Ska åka och storhandla imorgon)    =)

Men när Robban sen kommer hem får vi nog ta oss ut på promenaden vi egentligen skulle gått förut. Haha, jag känner mig ganska så lat nuförtiden men jag får njuta lite nu för sen börjar det arbete/studier på heltid. Jag riktigt längtar tills jag ska börja läsa. Gillar faktiskt att plugga men har inte riktigt haft motivationen FÖRR men nu så finns det massor av det =).

Busunge


Han börjar använda krypningen mer och mer
Men det går inte riktigt lika fort =)



Mysbus på golvet


Svar till Angelica:
Jag vet faktiskt inte vart skorna är köpta för det var en doppresent =) Men det är adidas så det är väl i någon sportaffär. =D

Kommentarer
Postat av: Marie

Kanoners! Nu tycker jag vi får ses snart, vi saknar ju er tokisar!

2009-03-24 @ 16:21:38
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja lite snor skadar inte oss.. Det är vardagsmat ;)

2009-03-24 @ 17:19:22
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: anna

japp vi hade tänkt att fira henne där uppe i trollhättan..=)



men de blir totalt 3 kalas..=) så e de att ha stor släkt...=)

2009-03-24 @ 17:19:49
URL: http://famaskhemwahlgren.blogg.se/
Postat av: anna

jasså.. sccoter är fina dom...! du kör ny.. jag kör den gamla den e ju billig..=)

2009-03-24 @ 18:33:26
URL: http://famaskhemwahlgren.blogg.se/
Postat av: iba

Du får ringa till NIX telefon

2009-03-24 @ 18:47:08
Postat av: Anonym

då kanske vi ses på maxi imorgon =) vi ska med storhandla imorgon..

2009-03-24 @ 19:11:09
Postat av: silena

ja han har blivit stor tiden går så fort:( ja tycker verkligen vi ska fika snart:) Men vad har du för karl som inte gillar våfflor?:P

2009-03-24 @ 19:56:37
Postat av: Noomi & Emilio

jaa, han blir stor fort =D då får han akta sitt huve o kropp när han ränner runt så tidigt, hehe =)



jaa, de känns skit trist.. men hoppas på atthan får komma tillbaka i Maj..jaså han med? usch..tråkigt allså..

Hur länge har du tänkt vara mammaledig då?

Kramar

2009-03-24 @ 20:32:20
URL: http://familjenvalladares.blogg.se/
Postat av: Mormor Lisa



Dom ögonen blir inte att leka med när han vill ha sin vilja igenom.

Hoppas det löser sig med jobbet för Robban, o så är han helt ok för jag gillar heller inte våfflor.:-))

Kram

2009-03-25 @ 00:06:12
URL: http://emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0