Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Söndagar

Ni får verkligen ursäkta mig på helgerna för mitt dåliga bloggande. Men jag har så mycket annat för mig då och har varken tid eller ork

Men igår blev det ju inte en ensamkväll. Kände för att träffa lite folk så jag bestämde mig för att lämna bort Melvin och gå bort till Marie och kika melodifestivalen och där var även Emma. Och jag blev Sååå glad att Caroline Af Ugglas gick till globen. Hoppas nu hon tar hem hela alltet =) Kvällen slutade på Lipz med en massa dans men det var faktiskt en väldigt lugn kväll igår ändå. Nästa helg ska jag ju ut med Jessica och dansa ännu mer =) Ursch det blir lite mycket av den vara nu men sen kommer det vara lugnt ända fram till grillningen hos Sandra i april.

Idag har vi bara tagit det jätte lugnt. Vi hämtade Melvin vid 4 tiden och då var Anki och Dennis så underbara och bjöd på middag. Mumma säger jag bara, mycket godare än någon pizza eller annan skräpmat. =)

Min käära moster skrev till mig imorse att hennes vatten gått så nu är det väldigt nära en ny kusin för mig del =)
Hon har hållt mig uppdaterad hela dagen och än så verkar det som att värkarna inte riktigt kommit igång än. Men det skulle inte förvåna mig om det kör igång inatt. Jag och Robban gissar på bebis innan kl 19 imorgon =)

Min snygging


Emma och Marie


Mee


Här kommer ett LITET filmklipp på när Melvin lärt sig KASTA till oss. =) Jätte stolt över min kille.
Förr har han kastat bara för kastandet skull och för att han "tappat" men nu kastar han på riktigt och säger man att han ska kasta "ankan" gör han det =) sötnöt

Kommentarer
Postat av: Marie

HAHA, va söt han är när han sitter med ankan i munnen.. =)

2009-03-08 @ 21:39:55
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Amelie

Va fin prinsen blev sina nya kläder!

2009-03-08 @ 21:51:33
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Mormor Lisa

Herregud så söt han är den lille Melvin. Han är så duktig o när jag såg en tidigare film så verkar han nästan gå själv snart. Duktig liten kille med duktiga föräldrar.

Kram

2009-03-08 @ 22:10:21
Postat av: Sandra

Haha, du behöver ingen napp. ni har ju en massa ankor å välja mellan ;D så söt han är

2009-03-08 @ 22:27:44
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Amelie

Var stolt! De va skitsnyggt!

Och va duktig Melvin e som kastar ankor =)

2009-03-09 @ 09:34:02
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja allvarligt. Tror jag får bryt på pojken snart :| man vet ju lixom inte vad man ska ta sig till

2009-03-09 @ 11:36:49
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0