Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

28:onde Maj

GRATTIS TILL VÄRLDENS UNDERBARASTE TUVA PÅ DIN 1 ÅRS DAG!! Hoppas du får en super dag med en massa bus, presenter och tårtor!! <3

Nu har precis Farmor gått till sitt jobb. Hon var otroligt snäll och kom hit imorse och passade Melvin en stund mendans jag var iväg till barnmorskan (nej inga barn på G). Jätte snällt av farmor verkligen..Och jag fick ju även våran bil då så idag har jag bil. =D
Så jag ska faktiskt passa på att åka ut till överby och kika lite. Fick även med mig Amelie och Hugo. Skojsigt!

Tänkte jag skulle köpa ett till paket med 100 bollar till Melvin för dom som har "bollhav" säger att en påse inte räcker för att det ska bli ett bra bollhav. Så det ska inhandlas idag =D.

Sen är det ju fotografering på Melvin som står på schemat. Min mamma ska följa med så jag slipper åka ensam. Hoppas nu Melvin ler lite och inte är en liten gnällfis. Haha!

Nu får jag nog ta och natta min lilla kille!
Hej hej

(tog kort med mobilen igår på kalaset men nu har jag bytt mobil med Robban så det är han som har dom bilderna så ni får vänta lite på dom) =D

Han håller fortfarande på med dessa miner


Ser ut som han har sålt smöret & tappat pengarna


Busi busi bus bus

Kommentarer
Postat av: Marie

Goooing!! Han är så fruktansvärt söt! =)

2009-05-28 @ 09:45:12
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Sandra

FÖr att Johannes pappa inte skulle följa med och hans mamma ville inte köra på autobahn ;) så det blir dagskryssning till Danmark ist :)

2009-05-28 @ 11:55:01
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Johanna

åååh, vad roligt, att han fortfarande håller sig till den minen. =) det tycker jag om. =))han är ju så otroligt sööt. Kram från syrran/moster

2009-05-28 @ 17:03:57
URL: http://meller.blogg.se/
Postat av: silena

hahah va skön han är ;)

2009-05-28 @ 17:07:24
Postat av: Jessica o Tuva

Tack så jätte jätte mycket :):)

2009-05-28 @ 23:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0