Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Åh va jag gillar fredagar

Ja det gör jag verkligen!

Och Melvin är mycket bättre idag, har till och med fått i honom 150 ml välling =D
Inatt sov han faktiskt väldigt bra. Han sov till och med i sin säng. Men han vaknade en gång och gallskrek men då gav jag honom faktiskt lite välling och sen somnade han och sov ända fram till kl 8 =) Åh så härligt.
Men sen kl 9 somnade han om på mig i soffan och sov 1,5 timme så han är ju inte riktigt frisk än.
Så kalaset för Robbans morfar får vi kanske hoppa då. Dom säger ju att man smittar magsjuka 2-3 dagar efter symptom och vi vill ju inte smitta någon


Snart kommer Robban hem och så ska vi iväg på en massa ärenden. Blir till och med att vi äter ute idag =D Inte allt för ofta men väldigt gott när man väl gör det.

Nä nu ska jag sätta mig och grejja lite med min systers blogg (om nu Melvin tillåter det)
Ha en fin fredag

Kommentarer
Postat av: Johanna

nej, innan jag sänkte mina förhoppningar så hade jag stora. och det du gjorde blev ännu bättre. uppskattar det verkligen =)) Tack .. Fått mycker beröm för den. =))

2009-05-08 @ 23:27:58
URL: http://meller.blogg.se/
Postat av: Mormor/Mamma

Va skönt att han mår bättre pajsarn :) Måste säga att Johannas blogg blev jättetuff så du har gjort ett kanon jobb med den :) Vad duktig du är :) Puss och kram.

2009-05-09 @ 02:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0