Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Tisdag 10e

Tisdag idag då och det betyder matte...

Idag steg vi inte upp fören halv 10 MEN Melvin sover ju inte på nätterna så det var ju inte så lyxigt som det kanske lät. Haha!

Melvin är på dagis idag ända fram till halv 6, då pappa Robban hämtar honom. Och tack vare Lollo så behöver vi absolut inte stressa (har ju fått låna hennes bil). =)

Och nu har jag även tagit bort förbanden på titthåls såren. Och det är ren BULLSHIT att ärren inte kommer synas. Visst, det minsta som är gjort vid bikinilinjen kommer väl inte synsas så värst mycket men det är ju värre med ärret vid naveln. Min navel har nu fått ett helt nytt utseende och det är inte vackert. Ser numera ut som att jag har 2 navelar. Ursch ursch och ursch! Inte vackert. Men men.

Ringde även till gyn idag för att höra om en grej och då sa hon även att dom fått mina svar nu men får inte berätta något. VAAA??? Jag vill ju lixom veta nu. Men jag får väl vänta tills det dimper ner i brevlådan. Hoppas det inte tar allt för lång tid bara.

Idag är det ju som sagt matte så nu snart, efter min lunch ska jag sätta mig och läsa. Nu är det ju bara 2 veckor kvar till det nationella. Och jag börjar bli väldigt nervös...

Nu kokar det ute i köket!
Ha en fin dag

Kommentarer
Postat av: Jessica

Klart du ska vara glad för det :)



Jo de gick så där.. Har varit lite svårt att sätta sig eftersom Tuva är väldigt dålig men denna delen skulle jag nog fixa på nationella. Värre är de med allt som kommit nu efter =S

Ses sen

Puss&Kram

2009-11-10 @ 13:57:24
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com
Postat av: Marie [Mamma & Fotoblogg]

Haha nääää..

Han ska ringa till alla o fråga om de är ok att man köper de till dens barn?! Dom får la fan va nöjda me de dom får eller?!

2009-11-10 @ 16:53:47
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: iba

Var inte orolig över ärren efter operationen de syns inte alls när du fyller 50 år

2009-11-10 @ 17:53:32
Postat av: Martina

Hej!

trist de där med ärren, varför har du gjort en sån operation, du behöver inte svara!



va underligt att hon inte fick säga svaren:S men de har väll med sekretsen att göra kan jag tro, att d einte litar 100 på att de är du i telefonen kanke.



SV: jo jag tror jag väljer de andra schemat bara de gör så de blir varanan helg



kram

2009-11-10 @ 23:50:41
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Mormor/Mamma

Att hon inte fick säga något är för att hon endast var en sköterska. Det är ett sätt för att det inte ska bli massa felsägningar eller tolkningar som oroar och stressar upp patienten i onödan. Pussa och krama Pajsarn från mig. Kramar till er alla.

2009-11-11 @ 12:27:12
Postat av: Mormor lisa

Tänk på att värken är borta när du retar dig på ärret.Kram

2009-11-11 @ 22:53:39
URL: http://emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0