Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Virus virus virus

Har fått något slags virus i min dator så jag har inte haft tillgång till nätet innan. Nu håller vi på och försöker få bort det och jag kom ju in nu iaf =)

Marie har varit här och pluggat och även hjälpt mig med datorn. Strax ska jag åka till Amelie på tupperwereparty (stavning???) Jätte trevligt. Men först måste Robban komma hem så jag får lite mat i magen också.
Idag blir det torsk med äggsås =) Mumms...

Nää orka me denna sega datorn..
Kram på er
Hörs mer imrogon

Old pictures!




Kommentarer
Postat av: Tant Johanna

Gud så söt han är! Imorgon får jag träffa prinsen!!!

2009-10-07 @ 21:38:11
Postat av: Amelie

Tupperware. =)

Gud va liten han va där! <3

Jätteroligt att ni kom! Vi måste ses oftare! Saknar er. Puss

2009-10-08 @ 09:19:21
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej Emma!



Jag måste bara fråga dig angående de "gynekoligiska" problem du har och din operation..Jag har också haft jätteproblem med cystor och har näst intill ont jämt "typ som mensverk eller vad man ska säga"..Skulle bara villja höra hur din smärta "yttrar" sig och vad dom har sagt till dig när du sökt vård o så! För jag har typ varit på gyn hundra gånger och känner att ingen riktigt tar mig på allvar, det enda dom kan se att det är cystor men att det är "ofarligt" och att p-piller kan hjälpa... Nu babblar jag på väldigt här känner jag, men det hade varit skönt att dela lite erfarenheter med någon som vet!



Hoppas du får en härlig fredag!



Många kramar Linda

2009-10-09 @ 09:21:56
URL: http://lindawiktorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0