Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Lördag lördag och åter lördag

Jag bara äääääälskar lördagar!!!

God morgon världen!
Melvin är väldigt snäll nu förtiden *knackar i trä* men han låter oss sova ända fram till halv 9 =)..Tack hjärtat!!

Igår hann jag inte riktigt uppdatera för jag var med tant Johanna heeela långa dagen =).
Unerbara du <3 Och vi var ute i affärer en snabbis och jag hittade, tro det eller ej, men ett par jeans som sitter  perfekt!!! Riktigt riktigt glad blev jag för jag har bara förtstora kläder nu förtiden och jag hatar att gå i sånt. Så nu har jag ett par byxom som riktigt passar =)..Jag är den som hatar och verkligen inte kan gå i byxor som har för hög gren. Eller ja, så att byxorna sitter vid midjan! Nej nej nej det ska vara lågt skurna och tyvärr är det inte så stort utbud av det. Iaf inte om du inte vill betala 700 kr för ett bar byssor.

Idag har vi inte häller jätte mycket tid till slappheten. Vi ska handla, lämna Mellisen, städa, greja och hinna göra oss iordning för kl halv 6 kommer våra party sugna vänner =). Idag är det nämnligen inflyttninsfest här hemma. Kommer bli fullt med folk. Det är alltid skoj med mycket folk på fest.

Melvin har precis ätit upp sin morgonvälling och ligger fortfarande i sängen och pratar.
Herregud va han har börjat "prata" sen han började dagis. Jisses vilken skillnad. Man märker att det är annat än gaga gogo för här försöker han verkligen nå fram, även om det är med helt fel ord. Haha! Men det kommer ju bara bli mer och mer. =) Bara positivt tycker jag.

Nä nu har jag inte så mycket mer att skriva
Ha en fin dag, det ska jag ha!!



Mellisen i sitt ässe!
Delfinljudet som man får höra, kommer från ingen mindre än tant Johanna..Hahah
Och kolla hur han mimar me i låten, hehe


Kommentarer
Postat av: Tant Johanna

Tack snälla du med Emma, hade verkligen riktigt trevligt igår! Tack för att just du är min vän! Jag var så trött igår efter vår shopping runda men ack så roligt!

Ses sen <3, puss

2009-09-05 @ 10:07:21
Postat av: Hugo

Haha lilla gullungen ;)

2009-09-05 @ 14:52:54
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha söt han är lilla busen

2009-09-05 @ 23:49:10
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com/
Postat av: Helen

Men herregud vad söt han är! :D

2009-09-07 @ 00:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0