Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Onsdag och massa jobb

Hej hejsan!!
Ledsen för den dåliga uppdateringen men orken har lixom inte funnits. Har haft fullt upp med jobba denna veckan. Men nu är det 2 dagar ledigt och sen jobb hela långa helgen. På lördag är det 07-12 & 16.30-21.30 som gäller och på söndan är det 12-20.30. Jag ska faktiskt inte klaga för det är ganska roligt nu när man inte känner sig allt för "ny" i jobbet.

Igår så fick faktiskt fammo hämta Melvin från dagis för jag slutade jobba 16.00 och då skulle jag cykla hem, hämta pengar, handla mat, laga mat till robban och sväföräldrarna och sen se till så jag fick i mig lite mat för kl 17 var jag tvungen att åka till matte kursen. Ni kan ju ana va stressigt det var..Men jag hann. Hehe!

Robban var på ett "föräldramöte" på dagis igår och det tyckte han var jätte roligt fär det var någon sorts föreläsning om hur det är att vara småbarnsförälder, ur ett kompiskt perspektiv. Han var jätte exhalterad när jag kom hem för han ville berätta hur kul det var. Haha! Han är allt bra tokig men skiiiiit trist att jag missade det. Enda kvällen jag inte kunde och DÅ är det sånt.

Idag så är det bara SLAPP som gäller för nu känner jag att det varit himlans mycket och ingen vila. Men igår var riktigt jobbigt för dom ringde in mig på morgonen och det är det värsta jag vet. Dom ringde kvart i 7 och halv 8 ville dom ha mig på jobbet (på sylte). Jaja sa jag och la på. Men efter ett tag kom jag på att jag ALDRIG skulle hinna på 45 minuter. Har ju en son som skulle väckas, få mat, kläs på och sen skjutsas till dagis. Men det gick faktiskt bra att jag kom lite senare till jobbet. Skönt det iaf. Kvart över 8 var jag framme. Stressad, pisseblöt och jätte förbannad på vinden som gick emot mig hela cykelturen...

Idag är det dubbel avsnitt av Greys Anatomy, men det är inte dom nya avsnitten fast det gör inget för jag missade dom sista programmen innan det var sommarstopp. Men snart börjar det ju på riktigt igen och även Desperate Housewife...Kan inte mer än jubla och ropa WEEEEEY!! =)

Åh så mycket snack det blev nu men så är det ju när man inte hinner uppdatera. Men nu är jag ju ledig och då kommer jag hinna lite mer..

Sofi: Åh nä men sikken duktig liten kille som somnade så snabbt..Ja Melvin smittade kanske av sig lite till Nore och Nore smittade av sig lite med att sova i bilen till Melvin, hehe!! Helt underbara ungar! Kommer bli jätte roligt när dom alla 3 blir lite större och dom kan springa och leka tillsammans =) Hur mysigt som helst. Man såg hur Melvin riktigt älskade att leka med Nore och så fort Wian blir lite äldre har dom en till att busa med.
Och tack själva för en jätte trevlig kväll...Får vi göra om, SNART. Och man kan ju hoppas att barnen kanske sover lite bättre då, hehe


Kraam så länge!!

En morgonpigg liten kille som snart ska gå till dagis


Bus med mamma hinner man alltid med på morgonen!! Älskar dig lilleman <3


Kommentarer
Postat av: Mormor

Han blir bara finare o goare hela tiden den lille Melvin som börjar att bli stora killen nu. Kram

2009-09-23 @ 22:36:37
URL: http://emmaaronsson
Postat av: Tant Johanna

Å så söt och fin han är! Nu saknar jag honom väldigt mycket. Måste få träffa honom snart! Kanske kan passa honom nästa vecka?

Puss å Kram

2009-09-24 @ 08:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0