Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Valborg

Lite bloggande från Växjö är aldrig fel =)

Melvin har nästan precis somnat och vi njuter i fulla drag av att bara va!

Resan gick bra och vi var framme vid 22 tiden igår. Och när vi kom fram bjöds det på vin och varma kantarellmackor..Mumms! Och vi kom väl i säng vid 3 tiden och sen skulle Mellisen upp vid 6, hehe! Men konstigt nog är jag pigger ändå.

Om några timmar kommer Melvins kompisar, Nore och Wian och deras föräldrar hit och då kan jag tänka mig att det blir massa bus och roligheter =) Det kommer bli en toppen kväll tror jag. Och huset fullt för alla ska sova över =) Mysigt!

Lite trist med vädret bara för det spöregnar just nu men bara humöret är på topp så spelar det egentligen ingen roll, hihi

Nä inte så mycket mer skoj kommer jag på att berätta

Ha en underbar valborgsmässoafton!
Kram från oss




Kommentarer
Postat av: Mormor Lisa

Skönt att resan gick bra. Ha en go helg nu o njut ordentligt.Kram Melvin ifrån mig.

Kram

2010-05-02 @ 00:27:07
URL: http://http//emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0