Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

2,5 dagars ledighet

Är precis vad jag har framför mig =) Shit va skönt....

Vi har inte hunnit hitta på sådär jätte mycket för nu har jag jobbat nästintill varje dag. Hoppade även in på min lediga helg och jobbade, men det är det värt sen när lönen kommer =) Det är ju faktiskt helgerna och kvällarna som gör lönen...;)

Är ute efter en barnsäng men vi hittar ingen någonstas som passar oss i smaken..varför ska det vara så svårt?! Så är det någon som har nått förslag är ni välkommna att tipsa ;)

Idag ska vi ha hem folk på kvällen för lite grillning och kanske en och annan öl =) Gottigt..

Gud vad jag tycker det är tråkigt att Robbans semester snart är slut =( Men vi ser framemot våra lediga veckor i Thailand istället, det blir våran semester ihop...UNDERBAART!!!

Nepp nu ska vi iväg och kika runt efter en säng, hihi!!

Ha en fin dag...Kraaam



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0