Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Imorgon...

Så är det Melvins stora dag!! 2 år blir min lilla kille...=) Och imorgon kommer pappa Robbans sida av släkten för att fira Mellisen! Och pappa Robban har tagit halva dagen ledigt så Melvin slipper vara på dagis hela sin födelsedag ;) Kommer bli en toppen dag för honom tror jag

Idag har Marie och William varit här på ett minikalas och Melvin fick ett minibowlingset! =) Nu ska det banne mig bowlas...Haha och med egen erfarenhet behöver även jag träna på´t..Hahahahahaha!! Melvin tackar iaf massor för presenten

Och igår hade vi bara en riktig mysdag här hemma med hela familjen! Åh va jag älskar sånna dagar

Nä nu måste jag ställa mig och göra lite tårta, haha! Men uppdaterar imorgon igen..
Puss & Kraam

 












 



Fina gravida Marie ;)



Åååååååh hopp!!


Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Men gud tog du kort på fläsk kotletten? ;D HAha

Men pojkarna var ju söta iaf :)

2010-06-14 @ 20:43:21
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Emelie

Grattis Melvin :)

2010-06-14 @ 20:52:05
URL: http://empeliel.blogg.se/
Postat av: mormor Lisa

GRATTIS PÅ DIN 2-ÅRS DAG IDAG MELVIN. HURRA HURRA.

HOPPAS ATT DU FÅR MÅNGA FINA PRESENTER. VI SES TILL HELGEN. KRAMAR I MASSOR.

2010-06-15 @ 16:42:16
URL: http://emmaaronsson
Postat av: MoFa

Grattis lilla stora killen på din födelsedag!!! Hipp hipp huraaa!!

2010-06-15 @ 17:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0