Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Skämms...

..Emma!! För fortsatt dåligt bloggande!!

Men tiden finns inte riktigt just nu..Men sämre kan det ju inte bli i vart fall! Hihi!!

Snart är det dags för jobb och dagis..Är lite som en fredag idag för imorgon är jag ledig..Eller ja, ledig och ledig, jag ska på ett möte inför sommarjobbet! Haha! Men det är iaf inte 8 timmar ;)

Riktigt pisseväder är det ute också..Vart tog sommarvädret vägen?

Melvin är en ätte duktig kille som bara lär sig mer och mer för varje dag! Han pratar jätte bra (tycker jag) för man förstår det mesta och det är mycket mer än ett ord han säger i en mening..Jätte skoj att man nu kan kommunisera med honom!

Får lägga upp lite bilder sen ikväll när vi kommit hem för nu ska jag vara på jobbet om 40 minuter och än har jag inte plattat håret..Haha!

Ha en fin dag
Kraaam

Kommentarer
Postat av: Amelie

Vilka problem man kan ha då XD :P

2010-06-09 @ 09:37:20
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0