Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Myslördag

Tittelitut!

Har nästan ingen tid längre till att sitta vid datorn. Tycker vi har grejer för oss hela tiden som ska fixas.

Idag steg familjen upp vid 8 tiden och sen har vi fått storstädat hela lägenheten, gottigt! Sen gick jag faktiskt och la mig och tro det eller ej men jag somnade. Shit va gott. Så nu är jag lite mer utvilad =)

Ikväll blir det en myskväll framför tvn med kinamat. Såg att Yrrol går ikväll och det är ju en av världens roligaste filmer. Haha! Robban tror vi ska kika på Euorovision song contest för den har jag gått och tjatat om LÄNGE att den är ikväll, haha men jag fick syn på att det INTE går ikväll..Hahahaha!!

När Mellisen sen vaknar ska vi ta oss en tur ut till Torp och handla lite =) Vi måste köpa nya tallrikar och muggar och sen blir det väl lite smått och gott också :) Igår tog jag och Robban oss en liten shoppingrunda där vi också hittade en hel del grejer. Härligt

Tror Melvin börjar "tillfriskna" eller vad man ska säga. Han verkar piggare iaf. Han fick ju vara hemma med mig 2 dagar eftersom dagis tyckte detta och dom 2 dagarna har han sovit HELA tiden. Och i fredags fick han feber så då fick pappa Robban vara hemma med honom. Och nu känns han lite bättre =)

Näpp, inget mer roligt som hänt, hehe!!
Ha en super fin lördag!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Mormor Lisa

Låter som en go lördag. Här ska vi slagga i soffan o kolla film för jag mår halvbra. Ont i magen o snurring. (mer än vanligt är väl bäst att tillägga):-)

2010-05-08 @ 15:59:53
URL: http://http//emmaaronsson
Postat av: MoFa

Euorovision song contest...ja kolla ni, de har ni ju gjort flera helger i rad.;) Vänta lite...Yrrol!? Finland spelar ju hockey kl 20. På med den blåvita tröjan å njut! Kram och krama grabbarna!

2010-05-08 @ 18:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0