Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Heeeeelg

Åh va helgerna är underbara! Denna veckan har jag kännt mig så extremt trött så lite ledighet är inte fel nu..=)

Får ju berätta att jag måste ha världens duktigaste kille när det gäller sjukhus och alltdärtill. För det gick hur bra som helst med allt. Även under röntgen. Visst fick han lite panik när han kördes under den stora maskinen och blev lite ledsen och sträckte sig efter mig och sa "hjälp mamma, Memmin rädd" Men då var det bara till att visa att det var okej och att mamma satt precis brevid honom. Sen skulle han ligga där en kvart, alldeles jätte stilla och jag tänkte verkligen "goood luck" Men som sagt har jag en väldigt duktig kille för han låg blixtstilla EN HEL KVART!! Jag var totalförvånad.

Dom hade ju tagit in en tv så han kunde få kika på lite tecknat och det gillade han nog. Och sen pratade vi lite om korven vi skulle gå ner och köpa efteråt. Och då berättade han för sköterskan att han ville ha ketchup på den men ingen senap, för senap är inte gott. Haha!! Sååå jaa jag är en stolt mamma till våran Melvin <2

I helgen har vi tänkt åka till vattenpalatset för nu har vi hittat på alldeles för lite skojjigt med Melvin och en badpojke som honom kommer älska det :-) Och på söndag är det dags att ta första turen ut för att plocka lite svamp =) Gottigt! Om vi nu hittar några dvs, hihi

Ikväll ska vi ta en lung och harmonisk kväll med lite vin, thaimat och doobidoo =) Myyys

Men innan dess ska jag och Melvin ta bussen upp till skogshöjden och hälsa på Emilia och Alvin. Det tror jag kommer uppskattas av både mig och Melvin, hihi! Och Melvin har storälskar att åka buss så även det blir en rolig grej för honom, haha!!

Tyvärr har vi inte kommit underfund me vart våran kamera är så inga nya bilder idag..=(
Ha en riktigt bra helg..
Puss & Kram

Älskar dig Melvin..Du är mer betydelsefull än själva livet för mig och din pappa!  <3


Kommentarer
Postat av: MoFa

Å här finns en väldigt stolt mofa och pappa!! Ha en god helg och krama om grabbarna!

2010-09-03 @ 19:57:14
Postat av: MoFa

Här finns en väldigt stolt MoFa och pappa! Önskar er en härlig kväll. Krama om grabbarna!

2010-09-03 @ 20:00:12
Postat av: MoFa

Ähh..bara jag igen. Tack för gott och trevligt samtal. Du är bäst Emma!

2010-09-03 @ 22:12:26
Postat av: Anki

Eran kamera ligger i Melvins ryggsäck-

2010-09-03 @ 22:25:07
Postat av: freja

jaa.. vi fick påsen i måndags och jag var på kräftskiva och grejer i veckan så vi kändes oss tvugna att börja med köttet och fisken så dom inte blev dåliga under veckan! ikväll blir den nån av pastorna.. är lite tveksam till den med ägg och grejer men det ska bli spännande att se!

2010-09-05 @ 11:24:06
URL: http://stocktownstories.blogg.se/
Postat av: mormor Lisa

Vad duktig han är Melvin. Ni är verkligen lyckliga som har fått en sån go, snäll o duktig kille. Kram till er alla.

2010-09-05 @ 20:38:00
URL: http://emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0