Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Cirkus

God morgon!

Sikken underbar morgon! Solen skiner och det ser ut att bli en toppen dag. Var det igår också och då satte jag mig i solen en liten stund och tror minsann jag fick mig lite färg =) Känner mig inte lika likblek längre iaf =) Men sen är jag väldigt rädd för hudcancer m.m och sitter inte allt för länge =) Solarium är något jag ALDRIG kommer lägga mig i igen iaf. Nää då är jag hellre blek och frisk ;P

Idag steg vi upp vid 6 tiden för att göra oss iordning för jobb och dagis. MEN vad får jag se, jo en blåsa i pannan på Melvin. Oj tänkte jag och kollade igenom honom för säkerhetensskull. Och japp, fler blåsor fanns det. Kollade tempen men ingen temp alls hade han. Så då fick jag faktiskt ringa 1177 för rådfråga hur jag skulle göra och vad det kunne vara. Hm hon tyckte inte det lät som vattenkoppor eftersom han inte har feber, klåda, huvudvärk eller något annat än just några få blåsor (men det finns undantag till allt). Svinkoppor lät det inte heller riktigt som sa hon så om det inte blossat upp mer till imorgon ville hon ha in oss på en koll. För han är medtagen av något men det trodde jag var av tillfrisknandet innan. Hmm! Jaja, nu blir det inget jobb mer för mig denna veckan, typiskt att det ska bli såhär när man väl har jobb. Men vad gör man inte för sina barn!?!

Igår vart vi iaf på cirkus och Melvin tyckte det var jätte kul TILLS han blev jätte trött. Haha, han somnade i famnen på oss så vi gick någon halvtimme innan det var slut. Vi var ju ändå där för hans skull. Haha! Mormor, Roger, Lollo och Elias var också med och jag tror även dom gick lite tidigare för vi var inte riktigt beredda på att det skulle hålla på såå länge. =)

Melvin och pappa gick även fram i pausen för att rida häst =) Det tyckte väl Melvin var sådär. Haha! Men det var nog mest tröttheten som pratade i det läget =) Annars var det verkligen hur mysigt som helst och jätte kul att hitta på något med släkta =)

Fick även hem ett paket igår =) Yeeey va jag gillar paket i brevlådan. Haha! Nää men nu var det en sänghimmel vi köpt till spjälsängen. Jätte fint blev det och jag är super nöjd =) Och för er som känner oss så är Robban en som gärna är med och bestämmer och väljer saker så det är faktiskt han som valt denna sänghimmel. Hihi!

Nää annars så kommer denna dagen bestå av LUGN LUGN och åter LUGN! Lite sol och lek på baksidan är ju iof en självklarhet =)

Nää men jag får ju inte gömma av att berätta att vi äntligen fick träffa nykomlingen i familjen Nord häromdagen =) Shit vilken liten underbar varelse Saga är! Och längtan efter sin egna lilla skrutt blev verkligen inte mindre. Åh va underbart! Och sååå underbar lukt dom små liven har. Och lena som få! Gudomligt...

Ha en fin dag!
Kram från oss

Melvin pussar lite på Saga =)


Glassar lite i solen innan cirkusdags


På cirkus =)


Mina härliga killar! <3




Fint??
(Måste då lägga till att ni kan ignorera färgen vi bäddat med. Det va det vi hade hemma, och kan man inte bärga sig med att bädda så är det bättre än inget. Haha!)

Kommentarer
Postat av: Martina

Härloiga bilder och va mysigt de såg ut med sänghimmlen sådär:D



Hoppas allt är bra med er och att ni får en mysig påsk

kram

2011-04-20 @ 09:56:59
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William & Linus]

Jaså? Det sa hon att vi hade när jag ringde och pratade med henne om att ställa han i kö. Skumt!

2011-04-20 @ 11:04:19
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Amelie

Jättefint!!

2011-04-21 @ 18:05:51
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom



Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg så passa på att gå in och kolla:)

Du hittar tävlingarna högst upp i vänsterspalten:)

Finns även en dagens bloggtävling där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika besökare dagen:)

http://www.domkallarmighannes.com/2011/04/dagens-blogg_27.html

2011-04-27 @ 23:18:16
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0