Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Världens bästa...

...storebror är precis det jag tror att Melvin kommer bli!!

Igår vart ju Hugo, Rasmus och Amelie här på en fika och Melvin var helt stollig i bebisen. Han ville gärna krama, klappa, känna, pussa och hålla Rasmus hela tiden. Jag fick helt ärligt tårar i ögonen när jag såg på honom hur gärna han ville vara nära bebisen. Och kom med grejer till honom när han var ledsen m.m. Ja min älsklings Melvin. Och när dom hade gått sa han till mig att han vill att våran bebis i magen ska komma nu =) Åh!! Kärlek!!

Idag har jag varit iväg på jobb 7-12, en perfekt arbetsdag. Haha! Melvin var helt slut när jag hämtade honom vid 12, så det bidde sängen med en gång när vi kom hem =) Och nu sussar han så sött

Magen min börjar kurra nu IGEN (det var ju typ bara 3,5 timme sen jag åt) hahahaha! Undra va man ska tillaga? Blir nog lite bebisgröt, det är mumma!!

Igår kom även pappa Robban hem med en överraskning till Melvin. En lite förtidig födelsedagspresent men ack så uppskattad =) En CYKEL! Och tro det eller ej men han fattade vinkeln med att cykla, haha! För framåt kom han och fort går det =)

När Melvin sen vaknat vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Vädret är ju inte allt för roligt. Laga lite middag innan vi ska och hämta farmor från jobbet kanske? Haha! Ja så får det bli! Imorgon däremot ska det bli toppen väder så efter han varit på dagis ska vi ut och cykla =)

Ha det gott!
Kram

Waaaaaoooww! Första cykeln =)


Inte det minsta skraj! Medans mammahjärtat sitter i halsgropen

Kommentarer
Postat av: nalle333

Underbart med (blivande!) syskonkärlek! <3

2011-04-13 @ 16:45:19
URL: http://www.nalle333.se
Postat av: Emily- Mamma till Vincent & Eddie ('v')

han blir säkert en jätte fin storebror. vincent håller på precis likadant.. kramar eddie, pussar han på munnnen, klappar på honom, ger han ALLA bebileksaker när han är ledsen, blir jätte glad och låtsasgarvar varje gång han ser honom..hihi, man blir såå glad =)=) . Kul att han förstår att det ska komma en bebi. Inte bara du som längtar då.. hihi

2011-04-13 @ 20:16:11
URL: http://emsiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0