Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

16/8

Guten morgen!

Åh idag började dagen inte så himmelskt roligt. Melvin gjorde allt han inte fick innan jag ens öppnat ögonen! Och att han sen stod och hoppade på mig och gapade gjorde inte humöret bättre...Arrrrg! Han jävlades HELA morgonen! Men sen efter frukost så lugnade det ner sig lite. Och om några få timmar kommer Jessica, Tuvis och Saga hit =) Då får han lite andra tankar än "jävlas med mamma"

Helgen har varit fantastisk kul. Var på 80 tals fest och det var verkligen toppen kul! Och riktigt roligt med Tema =)

Har tänkte väldigt mycket på detta med riktiga vänner! Och ja, jag är mer än nöjd med mina få! Varför ska man ha så himmelens många? Jag har hellre få riktiga vänner än många falska. Och efter att jag blev gravid med Charlie så har man insett vilka som är vilka! Haha! =)

Denna veckan ska vi äntligen till BVC =) Ska bli så skoj och se hur mycket han vuxit. Älskar att se han bli större och större. Hade mer ångest med Melvin när man såg hur "stor" han blev men med Charlie tycker jag bara det är skönt. Varför hålla kvar dom i det lilla lixom? Dom är väl minst lika underbara när dom är större? Äsch!

Haha nää inte ett av dom bästa inläggen idag! Men min blogg, mitt skrivande ;)

Ha en bra dag!
Kraaam



My love and me








Festens höjdpunkt =)


Såhär löser vi det när det är regniga dagar =)



Kommentarer
Postat av: Marie, Mamma till William & Linus ♥

Ja, det är väl det man har bloggen till, att få ventilera vare sig folk gillar det eller ej =)

2011-08-16 @ 20:14:45
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Therese- mamma till 2 underbara huliganer

Älskar att ungarna blir större, är ju så de skall vara ; )

Sedan är de synd att viljan är större än förståndet/tålamodet ibland : (

2011-08-16 @ 21:13:12
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: nalle333

Haha! Så rolig lösning på allt regn för Melwins del ^^

2011-08-16 @ 21:24:53
URL: http://www.nalle333.se
Postat av: Ylva

haha så söta är ni hela familjen ^^

2011-08-17 @ 11:45:50
URL: http://anotheryou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0