Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Skara sommarland

Ja vi trotsade vädret och åkte till Skara Sommarland med Jessica, Rachid och barnen =) Det verkligen öste ner när vi åkte hemifrån men ju närmare skara vi kom desto bättre blev vädret =) Någon skur kom det när vi kommit in men inte mer. Tillslut var det klarblå himmel =) En helt fantastisk dag med helt fantastiska vänner. Det är så sjukt kul att se hur bra barnen går ihopa. Inte mycket bråk mellans dom alls =) =) Bundisar! =) =) <3

Idag har vi vatt ute i affärer och kikat lite efter lite rosa =)
För nästa helg ska vi nämnligen på 25 års fest med Rosa 80-tal som tema =)

Måste även säga att FYYYY va helgen går fort. Varför kan inte fredag vara ledig också?

Melvin utan napp går väl sisådär. Han klagar inte jätte mycket på dagarna nu men frågar allt efter den några gånger. Och läggningarna ska vi inte prata om. Jädrans va bråk det är. Han bara gapar och skriker och tror han bestämmer. Ursch ursch ursch! Blir irriterad bara jag tänker på hur han uppför sig! ÅÅÅÅHHHH. Kastar saker och beter sig allmänt skitungit! Inte ens hot med nappen funkar............

Haha nä jag har inget vettigt att säga mer nu!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Melissa - Mamma till 2 prinsar

jag är nästan 100 på att jag såg dej med din familj ute på överby igår på ur&penn kan det stämma?

har lästa bloggen förut så tyckte jag kände igen dej å din familj :P

Kram

2011-08-10 @ 21:29:49
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0