Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Snart 1 september

Och imorgon är det dags för barnmorskebesöket =) Åh va skoj det ska bli. Hon som hela tiden ifrågasatte mig om jag jag verkligen trodde jag skulle föda tidigare ;) Jepp, det trodde och gjorde jag, hahaha!! =) Nää men kul att få prata med henne om allt. Jag har ju en hel del tankar

Hm ja, här har det inte hänt allt för mycket. Förutom att Melvins trots *knackar forfarande i trä* håller sig borta. Nu får jag bara positiva nyheter från dagis när jag hämtar honom. Han är otroligt snäll och det vet jag ju innerstinne, bara det att man glömmer det väldans fort när man är inne i det dåliga. Men jag älskar honom över nästan allt annat. Han och Charlie är på samma plats ;)

Igår när jag hämtade honom på dagis så visade han 2 armband han hade gjort på dagis till mig och pappa. Och shit va det värmde i hjärtat. Jag blev så himlans glad att jag nästan grinade. Det var såå fint. Nu sitter det på min handled och aldrig att det ska av ;)

Och nu är det så kul när man hämtar honom, nu kommer han ju ihåg massa saker som han gjort och jag skrattar varje gång ;) Idag berättade han nästan i detalj en "scen" som hände på dagis och avslutade det hela med "förstår ni", haha att jag inte dog! Shit vilken unge..Vet ju iof att han inte är den enda som beter sig såhär men när det är ens barn så bryr man sig ännu mera! Hihi! Jag bara älskart

Imorgon är det torsdag och sen är det helg, yeeey!
Ska ju hälsa på min syster på fredag-lördag och det ska bli jätte skoj. Längesen nu!
Sen på söndag har jag, eller ja, min mormor har lovat mig att vi ska åka och hälsa på min farfar (gammelfarfar) för det var sååå längesen nu. Och jag måste ta tag i att hälsa på honom. En dag så finns han inte mer och åååååh va jag kommer hata mig själv då! Ursch! Har fortfarande dåliga känslor när det gäller min farfar. Sen farmor gick bort har jag dratt mig för ett hälsa på men fyyyy för mig. Han finns ju fortfarande och varför ska han få lida för det?!!

Sen har jag suttit och ordnat HELA dagen med att få ut alla våra bebiskläder som inte används till försäljning. =) Det har tagit sin stund. Men jag känner att det bara ligger här och det finns säkert någon som det kommer till användning för. Jag kommer inte vilja använda det till nästa barn =) Då har det gått väldans massa år och då kommer jag, om jag känner mig själv vilja köpa nytt. Charlie har fått en himlans massa nytt och fint så Melvins gamla kläder har inte kommit till användning.

Ska även ge bort Charlies prematur kläder och det kan jag med handen på hjärtat säga att det känns sorgset. Men jag mår heller inte bra av att ha dom hemma. Det är en känsla i dom. Och om dom nu inte ska användas här hemma så får dom mer än gärna komma till användning för någon annan. Sen har jag ju iof sparat hans allra minsta kläder, men det är ett måste, för att lixom kunna gå tillbaka till den tiden han var så liten så liten och allt bara var kaos. Ja för det var kaos. en bubbla!! Kommer inte ihåg något därifrån, sorgligt men sant :(

Äsch! Jag är glad att jag har den fina familj jag har. Och att den ska utökas någon gång i framtiden gör att det känns ännu bättre. Jag älskar mitt liv som mamma. Skulle aldrig vilja vara utan dom! Vad gjorde man innan lixom?? Vad hade livet för mening då?? Hmm, ja nu med facit i handen så hade den ingen mening. Eller jo, att skaffa en trygg och säker familj =) =)

Nää nu ska jag sluta "malla" mig;) Men det är precis hur jag känner mig!
Jag ska hämta tvätten istället, haha! För Robban har ju INTE påminnt mig, haha!
Vi har faktiskt tagit en tvättid ikväll för jädrans va kläder vi hade att tvätta. Och då räcker inte våran lilla maskin ;) Sen får man ju tänka på miljön (den är viktigt) =) =)
Kram och god natt

Såhär påminner gubben min att inte glömma tvätten, hahaha


Världens bästa storebror, och världens bästaste och finaste bröder <3



Kommentarer
Postat av: nalle333

Hahaha! Vilken rolig idé med alla lapparna skrattar för fulla muggar

2011-09-01 @ 21:10:33
URL: http://www.nalle333.se
Postat av: Malin K

Är så roligt att läsa när du mallar dig! Tänkte på prematurkläderna. Vi skänkte våra t neo o det var såååå uppskattat. tycker om att kika in här o läsa ibland. Kan känna igen mig i mkt av det du skriver då jag ju också har fått prematur bebis.

Kram

2011-09-04 @ 10:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0