Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Semestertider

Ja ni vet hur det är då..Haha. Inte mycket tid framför datorn =/

Vi har det bra här hemma iaf. Vi lever i våran lilla bebisbubbla fortfarande och bara mår gott. Dock är det mycket som hela tiden ska hända och många som ska träffas. Men efter denna veckan ska vi bara ta det som det kommer och inte bestämma något i förväg. =) Det kan ju vara gott det med

Charlie växer så det knakar. Han har nu nått 4 kg =) Duttiga han. Det känns så gott att se att han frodas, för det är det ett bevis på att han mår väldigt gott =) Kinderna börjar nu fluffas ut, hihi!

Nu har vi gått över till enbart ersättning och ändå äter han förjämnan. BVC sa att det är för han ökar på sig extra mycket och fort nu för att komma upp till den normala kurvan. Eller ja..Haha jag fattar inte alltid rätt. Och vi har bytt erättning från Baby semp till NAN för hans mage har det inte roligt och då har dom sagt att NAN är lite lite mildare för magen. Och semper droppar såklart =). Han har otroliga problem med bajsandet. Det kommer knappt var 3e dag och det är hårt.

Min syster har varit här nu och gud va det är kul att ha henne här =) Det är såå synd att vi bor så långt ifrån varandra.

Torsdags var vi i slottsparken i Göteborg. Det  var mycket bättre än jag trodde faktiskt. Mycket djur och bara jätte mysigt att strosa omkring där

I fredags vart vi på borås djurpark med barnens farmor och farfar. Det var en riktig toppen dag verkligen =)

Och igår hade vi underbara vänner hit på lite grillat =) Mysigt

I veckan har vi en tripp till Grebbestad inplanerat, en resa till skara sommarland och fallens dagar. En rolig vecka med andra ord. Förutom begravning som också är i veckan =/

Nää men idag var det verkligen ingen blggdag, det bidde inget sådäringa bra inlägg idag..Ursäkta mig för det =) Men lite uppdatering iaf

Kram på er




Slottsparken










Gjorde en avfärgning och resultatet blev väl sådär (se bild nedan)..Haha! Men nu efter lite toning ser det ut som jag ville =) Lite ljusare än innan =) (har dock ingen bild på hur resultatet bidde, men det kommer)




Borås djurpark








Ungefär så känner jag mig ibland, hahahaha!









Kommentarer
Postat av: Mormor Lisa

Ser ut som riktigt härliga semester-bilder. Kram

2011-07-17 @ 18:10:16
URL: http://emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0