Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

16e Juni

Goddagens!!

Oj va det ska bakas här hemma idag =) =) För i helgen är det kalas

Idag har Mellisen varit på dagis och firats. Han fick med sig glass att bju på =)

Och medans han var där åkte vi tillbaka till Neonatal för provtagning på lilleman. Och javisst hade det ökat lite till. Men det går sååå sakta i ökningen och är inte riktigt uppe i solningsgränsen. Men eftersom vi märker på honom att han är påverkad av det så var det nästintill att vi blev inlagda idag men nää vi kom överrens om att vi kommer tillbaka på lördag igen istället och utgår från provet då. Har det ökat ens lite till så blir det solning.
Mitt i Melvins kalas och allt, haha! Men det får vi lösa då

Annars har vi inte gjort så mycket mer. Solat lite på baksidan i dom få stunderna som solen faktiskt värmde =) Och strax ska vi ut och handla allt till kalasena =) Och sen hem för att fixa och dona med både bakning och städning

Charlie sover lite oroligt på nätterna, eller ja iaf en bra stund efter matningarna. Han har nog lite ont i magen så idag har vi fått inhandlat semperdroppar. Och Jessica berättade att det fanns prematurblöjor på apoteket så äntligen har vi fått lite blöjor inhandlat. 1ans storlek är på tok för stort än.

Idag skulle vi också ha gått in i vecka 39 (38+0) men istället sitter vi och gossar med Charlie <3 Konstig känsla men helt underbart

Ha det super bra
Puss & Kram



Puss puss





Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Ja, de tror att jag har dåligt med mjölk pga alla operationer. Men verkar va bättre denna gången än med Loke. Får väl se imorgon då vi ska på NÄL och väga lilleman :)

2011-06-16 @ 19:32:05
URL: http://billyrock.blogg.se/
Postat av: Melissa - Mamma till 2 prinsar

grattis till din lilla pojke =)

om ja inte minns helt fel så hade du BF efter mig kom han för tidigt? för ja ja har för mig att jag kikade in här innan jag åkte in med Linus och då hade du fått..eller så blandar ja helt ihop bloggar

2011-06-19 @ 11:21:05
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0