Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

BVC

Idag är det första BVC mötet =) Hoppas jag gillar sköterskan, hihi! Man blir ju ganska bortskämd när man hade en sån bra till Melvin.

Annars har vi inget att göra denna dagen. Bara vara! Sen kommer kanske grannen Emma en sväng ikväll =) Eller jo, vi ska ju åka en sväng till Hjorten och visa upp det nya tillskottet =)

Igår kväll hade vi kompisarna Josefine och Mattias här på besök. Jätte trevligt faktiskt. Och både Melvin och Charlie fick så super fina kläder. Tack!

Sikket ruskväder det är ute idag. Attans va trist. Nu när pappa Robban är hemma och allt ;) Men han har ju lite mer än en vecka kvar på sina 10 pappadagar så vi får hoppas vädret vänder snart =) Sen jobbar han bara 1 vecka och sen är det ju semester, hihi! Underbart

Inatt försov sig både jag och Charlie. Vaknade av mig själv och tittade på kl och oj det var 4,5 timme sen han åt. Väckte honom lite försiktigt och gav honom massa mat =) För tuttarna var sprängfyllda, haha!

Imorgon är det våran stora prins födelsedag. Förstår ni att det är 3 årsen han kom till världen? Herregud va tiden går fort. Men ändå så känns det som att vi haft han bra mycket mer än 3 år. Haha!

Nää nu ska vi avnjuta en riktigt god och efterlängtad frukost för herregud, först var man döhungrig på morgonen när man var gravid just för att man var gravid och nu är man döhungrig för att man ammar ;)

Många kramar

Alldeles jätte färsk =)








Kommentarer
Postat av: Therese- mamma till 2 underbara huliganer

Visst är de gott när man får sov lite mer, men fanken så ont de gör i tuttarna ; )

2011-06-14 @ 10:02:13
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Bra sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-20 @ 03:52:53
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0