Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Ensam hemma

Morrn morrn!
Första dagen ensam hemma med 2 små barn =)
Dock ska ju Mellisen till dagis några timmar, hehe. Men ändå. Och efter dagis är det en tur till barnens farmor som står på schemat. Hon har semester och vi är lediga och har bil =). Och sen är det ju en liten baktanke, för jag ska lämna av Melvin där så jag och Charlie kan åka upp ensamma till neo idag.

Inatt har Charlie vaknat varannan timme för mat. Visst är det ett gott tecken för det visar ju att han blivit lite piggare =) Men jag tycker ju fortfarande han är minst lika gul. Ni ska få se en bild sen på en riktig guling, hihi. Men vi får se, det kan ju vara så att det är påväg åt rätt håll

Måste hitta oss en ståbräda till vagnen också. För nu får ju Melvin gå brevid oss vart vi nu än går och det kan ju bli lite tröttsamt för honom. Så det är prio ett nu när Robban börjat jobba. Fast det är ju semester om 2 veckor =)

Nä nu ska jag göra iordning mig och barnen för klockan var visst lite mer än jag trodde =)
Ha det gott
Kram från oss

En bild på mama in the house
Och vart är min mage?? Jag har ju inte BF fören om 1,5 vecka =/
















Vi tog oss en liten förmiddagsnap tillsammans =)


Här har vi en riktig liten guling! ;)
Ps: bilden är INTE omgjord


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jisses vad gul han är! Men får hoppas att det går åt rätt håll. Lycka till!

2011-06-20 @ 10:24:36
URL: http://www.smabarnsmamman.bloggplatsen.se
Postat av: Marie, Mamma till William & Linus ♥

ojj va gul han är. Men lika söt för det ;)

2011-06-20 @ 11:41:36
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Therese- mamma till 2 underbara huliganer

Får hoppas att de är påväg ner nu. Melvin bär ju supersöt med sitt gossedjur : )

2011-06-20 @ 13:27:50
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: MoFa

Längtar!!

2011-06-20 @ 15:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0