Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Kalasande

Guten morgen Underbara morgon! Förutom vädret, hehe

Igår hade vi ett jätte lyckat kalas här hemma för släkten. Melvin hade en toppen dag med massa skojjiga paket och god fika. Dock var fikat inte så intressant, det var mer kuligt att leka med Elina & Elias. Busongar till 1000. Men skoj hade dom =)

Och igår var det besök på Neonatal igen och mer provtagning. Dock har dom inte världens bästa kommunikation på näl för provet hade ökat och låg nu på solningsgräns men ICKE att han blev inlagd, utan vi skulle avvakta ännu lite till och komma tillbaka imorgon igen och ta nytt prov. Ja jag skojjar inte om dom stuckit honom minst 20 gånger i huvudet. Stackarn, tur man får gottig sockerlösning =) =)

Men nu hade denna läkarn en liten teori om varför det stiger så som det gör och tydligen kan det kanske vara min mjölk som ger honom gulsot. Eftersom han är prematur så har han inte riktigt samma förutsättningar som ett fullgånget barn. Och det med min mjölk är då att han inte kan bryta ner mina blodkroppar och då blir det gulsot. Så om värdet ökat imorgon igen så blir det troligtvis så att jag ska amningsuppehålla i 2 dagar. Synd bara nu när mjölken kommit igång så himlans bra.

Och sen får man komma tillbaka och kolla nytt prov igen och utgå från det. Och visar sig det att det är min mjölk är det ju sådär kul att fortsätta amma. Man är ju tröttare än vanligt när man är gul och jag vill ju ha honom pigg och glader. Så vi får väl se hur vi ska göra när vi vet.

Efter neo åkte vi ut till överby för att köpa oss (läs mig) en kamera =) Det var en liten försenad morsdagpresent =) Åh va skoj, nu kommer jag ju kunna ta en massa bilder igen =) Yeeey


Nu ska det mysas lite här hemma innan det kommer besök =)
Ha en toppen dag!
Kraam på er






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0