Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Barnmorskan

Barnmorskebesök idag =) =)
Alltid lika skoj...

Hjärtljuden låg idag på 145 och sf måttet var 23 cm =)
Med Melvin låg hjärtljudet på 144 och sf måttet 25 cm

Och 6 kg+ vart det nu och i denna veckan med Melvin hade jag inte vägt mig så jag kan inte jämföra det, hehe. Men i vecka 28 hade jag gått upp 12 kg med Mellisen. Det hoppas jag inte jag ska ligga på i vecka 28 denna gången =)

Blodvärdet var förvånansvärt bra idag iaf. Tror kanske att bebisgröten med extra järn som jag fått cravings på spelar in. Hahahaha!! Så jag skulle börja med något järnaktigt men behövde inte börja med järntabletterna. Det fanns järnbrus som var lite skonsammare som hon ville jag skulle ta =)

Imorgon var tanken frukost på Ritz med stumpelumpan Jessica, men Hjorten ringde och behövde hjälp just imorgon morgon så vi skjuter upp frukosten till onsdag istället, hihi! mumma!!

Idag har jag fått bakat semlebullar som jag ska göra iordning imorgon på självaste fettisdagen..ÅH SÅ GOTT!! =)

Nu ska jag hoppa under täcket och invänta nya programmet 1 barn i minuten =) Myyys
Kram på er

Busekillarna i helgen =)

 


Kommentarer
Postat av: Amelie

Vem är den andra killen? :P

Vad tyckte du om ett barn i minuten? Jag tyckte att det var lite segt.. Lite långdraget och händelselöst om jag ska vara ärlig. Men nästa vecka så ska figges bror, conny, vara med så då ska jag se på det igen. XD Puss på dig vännen!

2011-03-07 @ 23:45:22
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Amelie

Haha< jag fick rysningar av minnen av smärtan när jag hörde mammorna... :PMinnet är väl lite för färskt för min del :P Haha.



Ja eller känner och känner. Jag har träffat dem en gång, det är Figges bror.: :P Men ändå.

2011-03-08 @ 10:11:09
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Amelie

Ja så då får du kolla. :D

Men det är Figges äldsta bror, brodern på mammas sida. Conny. Han har ju en mellanbror också på sin pappas sida som heter Sonny, men det är alltså inte han som ska vara med. XD Jobbigt att de måste döpa ungarna så lika. :P

2011-03-08 @ 13:47:52
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0