Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

8e september

Hejsan och god morgon! =)

Måste bara säga att jag älskar tradera =) Har nu lagt ut typ 15 auktioner, varav 7 redan är avslutade och många många hundra lappar plus i kassan =) Inte dåligt att få för något man annars kanske hade slängt. Ska bli spännande att se vad nästa omgång auktioner slutar på ;)

Det har inte hänt så mycket hemma hos oss sen sist. Hmmm??!! Låt mig tänka.......

Näää, eller ja igår vart min underbara vän Jessica här med lilla Sagis. Denna gången passade vi på utan dom stora barnen, så man bara kunde få sitta och tjöta =)

Idag kommer min syster till stan och ska stanna till tisdag tror jag det var =) Fegisen vågade dock inte sova över hos oss hela vistelsen så bara över helgen ska hon stanna över hos oss, haha!!

Lördag lämnar vi bort våra barn och drar till Liseberg med Jessica och Rachid! Shit va skoj det ska bli. Har inte varit där och åkt själv på, tja 3 år...Haha, annars har det ju varit en gång varje år MINST. Äta gott, åka kul och dricka mumsigt =) En helt underbar dag väntar, med helt underbara människor =)

Charliesen har strulat lite med maten nu det sista. Eller ja, äter gör han men när vet man aldrig. Och hur mycket varje gång vet man aldrig heller. Jätte jobbigt! Tyckte det var bättre när man visste att han åt ca 120 var tredje/fjärde timma!! Och när kommer bajseriet igång på riktigt? Han bajsar ju kanske var 4e dag....Men nu verkar han inte ha så ont av det som tidigare, men ändå

Nääpp, en kopp kaffe på detta
Kram på er och ha en underbar regning dag


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0