Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Alla <3-dag

God förmiddag!!

Idag är det alla hjärtans dag, men det känns lite överskattat ;) Haha eller så har det bara blviit att man tycker så pga att man fyller år dagen innan. Det blir lite mycket på kort tid kan jag tycka =) Men vi ska allt fira lite med en liten bakelse ikväll ändå. Något extra kan man väl göra, men behöver inte vara så stort

Idag händer inte så mycket mer faktiskt. Kanske ska ta mig en sväng med damsugarn kanske?! =) Får nog bli så, hehe! Även den måste ju få lite kärlek ;)

Igår var ju min going Sandra här med ungarna och fika. Fick ett otroligt jätte fint armband av henne =) Och på detta hängde en liten bricka där det på ena sidan stod BFF och andra EBB =) Tack hjärtat! (EBB betyder by the way Emma Bemma Bus ;) )

Längtar sååå till lördag. Det var riktigt längesen vi hade en stor fest med massa härliga vänner. Man uppskattar fester mer nu när man inte kommer ut på så mycket galej =) Och det är ju bara POSITIVT

Imorgon är det NÄL som står på schemat. Melvin ska kolla sin hörsel. Tror ju iof inte det är något fel på den men det är alltid skönt att kolla upp det i tid. Och efter det ska jag gå upp till 65:an för att lämna in mina betyg så hon kan lönesätta mig =)

Ska alldeles strax gå och hämta hem stora prinsen. Tycker allt att tiden han är på dagis bara springer iväg. Vad hände med dessa 4 timmar egentligen? Haha känns ju inte som att jag hinner lämna honom innan han ska hämtas igen =) Och ja va tror ni det kommer kännas när han bara får vara 3 timmar om dagen, hua...Tidigt också.. Och hemma innan lunch.. Nää förstå att detta stör mig, för det stör mig verkligen! Ursch!

Äch!

Hmm jaja, ha en fortsatt mysig alla hjärtans dag idag! Och ta hand om varandra..

Kraaaaaam








Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha snygg bild din lilla paparazzi ;)

2012-02-14 @ 17:01:37
URL: http://billyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0