Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Fullt upp...

...en kvinna som mig har alltid många bollar i luften känns det som. Haha! Har haft och har alltid mycket att göra. =) Och sen en ork som tryter då och då gör att man inte prioriterar datorn. Tröttare än tröttast ibland. Men sånt är livet med två små busungar =)

Helgen har varit fantastisk. Festen i lördags var otroligt rolig. Längesen!! Men det är ju då man uppskattar det =)

Och på fredag är det fest igen =) GIRLSNIGHT! I rosa Limo! Yeeeey va coolt skoj det ska bli. =)

Annars har vi inte mycket planerat för denna vecka. Skönt är väl det.. Robban ska ju iof sova borta imorgon igen. Han går ju någon kurs och ja då är det till att sova borta. Men jag kan tycka att ensamkvällar är väldigt mysiga.. Man bestämmer lite själv vad man vill göra =) Hehe! Och vill man bara sitta tyst i flera timmar får och kan man göra det =)

Har ju även haft lite problem med Charlies rumpestump. Han har haft som röda blodblåsor i den väldigt länge, och så spricker dom men likförbannat kommer dom tillbaka igen. Så i fredags fick vi en tid till bvc och fick testa på någon kortisonsalva, fick även lite med oss hem för att ha över helgen. Och då skulle det ha försvunnit men icke. Det är kvar. Så vi får ringa igen och komma tillbaka. Så kan han ju inte ha det. Det ser ju jävulskt ont ut.

Nää oj va klockan tickar iväg.. Ska strax hämta hem prinsen min!
Kram på er

Mina hjärtan! <3


Partyredo!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0