Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Måndag kväll

Nämen!
Ja jag älskar mina datorfria helger.. Och med en Iphone är saknaden efter datorn inte lika jobbig. Haha! Tycker dock  det är jobbigt med bloggande från mobilen, därav "pauserna" över helgerna hehe!

Helgen har varit underbar. Girlhelg! I fredags var det jag och Sandra här hemma på en mysig kväll.. Och lördags var det jag Ylva och meldodifestivalen =) By the way, HEJJA LOREEN! Min favorit och vinner inte hon hela skiten kommer jag total ignorera det nästa år ;)

I söndag var vi på pulkahäng. Mötte upp våra vänner familjen Kronlid och Dannie + dotter. Jätte mysigt var det. Dock vääääääldigt kallt. Men ja vad säger dom, "det finns inga dåliga kläder, bara dåliga väder... Eller var det tvärtom?! Hahahaha

Idag fick jag köpt mig ett par skidor och pjäxor..Sååå behövt =) Och så kul att ha. En liten sporre till att faktiskt åka minst 1 gång om året =) Det har blivit lite dåligt med det på sistone men det är ju för att barnen varit så små.. Charlie är iof fortfarande liten men ja, även han växer till sig, hehe! Dom ska lära sig i tidig ålder =)

Imorgon är det JAG som ska ringa runt på olika jobb. Måste gjort något dåligt, för karman är inte riktigt med mig :( Kan bara bli bättre från och med nu... Hoppas jag ;)

Och något som är VÄLDIGT irriterande... Fick en lapp från dagis där det står att dom ska ändra från "individuellt anpassande tider" till fasta tider på.. WHAT!!?? NÄÄÄÄÄÄ... Så från och med Mars får han gå 8.30 - 11.30 VARJE DAG istället för 9.30 13.30 mån - tors. Kan det bli sämre? NEJ! Och vad hände med dom gemensamma måltiderna? Är inte det lite "pedagogiskt"? Åååååååh näää fy!!! Vi har ju våra rutiner här hemma som vi byggt upp, och nu ska dom rasera det hela..Ursch!!!!!!!

Ska även börja läsa min mattebok nu, för i mars är det dags för högskoleprovet. Skoj, NOT! Men ett måste. Har man ett mål här i livet måste man satsa och kämpa. JAG VILL!

Och ja, jag la upp en bild på facebook på min TATUERING men tyvärr missuppfattade några denna bild, många kommentarer och många mail, om min kropp och inte tatueringen ;) Men NEJ jag är inte för smal, NEJ jag är inte sjuk, NEJ jag är inte onormal! Jag är jag och jag äter, tränar (hemma iof men vadå) äter "redigt" och bara är. Men ja, jag ser tydlgen sjuk ut ;) Nu inom väldigt snar framtid är tanken att jag och Sandra ska skaffa oss gymkort. Och då ska det bli fast. Inget tjat om att man är sjuk osv hoppas jag då.. Haha.. För tränar man "offentligt" och fastar till sig/går ner i vikt, så är allt tillåtet.. Och tränar man Oofentligt och är smal är man sjuk...Vet att det var många som sa saker av välmening men jag vet också att det fanns folk som sa det av total tvärtom mening. Trist. Men ja! Jaja, gläds istället åt mig.. Jag trivs på ett ärligt sätt... Sen kan man ju definera "ätstörning" på olika sätt. Jag ser ju att en som tränar för ofta, har lika stor störning som en som kanske äter "dåligt" (fast inte på ett onormalt sätt, svårt att förklara i ord). Men allt är individuellt. Men smaken är som baken och huvudsaken är att man själv mår bra =)


I pulkabacken






Bilden som fick många att undra! =)

Kommentarer
Postat av: nalle333

JÖSSES säger jag.. Det har blivit sån jäkla hysteri om folks kroppar hit och dit.. Låt folk vara smala/tjocka ifred! Och man vet ju bäst själv om man lider av något eller inte. OM man lider av något anser jag att man måste vara så ärlig med sig själv och sin omgivning att man söker hjälp. Jag tycker iaf att du strålar som aldrig förr!! <3

2012-02-07 @ 10:52:39
URL: http://www.nalle333.se
Postat av: Louise - Lokes mamma

Äsch sicka fjantar, dom kan la sköta sitt! Du är skitsnygg, och bara för man är smal så behöver man ju som sagt inte vara sjuk.

Jag hade mer än gärna haft din mage!! Haha

2012-02-13 @ 15:01:40
URL: http://loojsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0