Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Nämen...

Redan helg! LOVLEY!

Idag är det party inplanerat =) Det ska bli riktigt roligt faktiskt.. Åka limo runt i Trollhättan är ju inget man gör vardag heller, hehe!! Coooolt!

Igår var min bror här med min fin fina brorsdotter och spenderade nästan en hel dag. Jätte mysigt! Kul att vi äntligen fått upp kontakten och faktiskt kan umgås med varandra. Och att våra barn trivs ihop gör det ännu roligare =) Kusinerna ;)

Imorgon är det bowling som står på schemat =) Min moster Sandra fyller år och då ska det firas med bowling =) Och på kvällen blir det mys här hemma med kräftor (för min del), pizza (för herrarnas del) och melodifestivalen =)

Nää, har inte massor mer att säga nu faktiskt, haha men slänger in lite bilder från heldagen i Öresjö =)
Ha en underbar helg
Kraaam




















Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud va fin du är!!

2012-02-24 @ 14:40:46
URL: http://billyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0