Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Operation badrum ;)

Ja nu sitter handfatet där det ska. Fick trycka på Robban lite extra =) Är man otålig så är man ;) Och SÅÅÅÅÅÅÅÅ bra blev det.

Är så glad över alla fina kommentarer om min tatuering. För det är en STOR förändring för mig, och att då får höra att det blev bra gör mig glad =) Och att den gamla syns stör mig inte alls. Det är ju en del av mig också =) 18 åriga Emma ;) Men ja som sagt, jag har redan planer på att bygga ut den senare. Men inte än :)

Och jag måste bara fråga, finns det några tips på hur man ska ta en svartsjuk storebror? Han är mer aggressiv mot Charlie än snäll.  Han kan bara gå förbi honom och det kommer ett slag. Han ska alltid vara nära honom men inte alltid snäll. Sitter vi med Charlie ska Melvin hänga på oss eller ta Charlie ifrån oss (gåstolen dras iväg). Och mornarna ska vi inte prata om. Så fort Charlie låter, slänger han sig i hans säng och antingen försöker kväva honom eller underhålla honom (man vet aldrig) och hur mycket vi än har tjatat på honom så beter han sig likadant och gör likadant. Jag har lugnat mig i sättet mot honom och tar enbart dom "viktigaste" dusterna men NEJ, det har ingen verkan. Pratar lugnt med honom, beter mig lugnt men NEJ, det funkar inte. Och minsta motgång så slår han. Varför lixom? Han borde ju ha "växt" ifrån detta beteende. Men det känns som att han bara blir värre och värre. "Hoten" har jag försökte sluta med, men va fasiken ska man göra då? Iof så hjälper inte det heller. Han är inte rädd för något. Han skiter i allt. Och nu har vi ju inte ens nappen att hota med. Hmmm... Ja har ni några bra tips så kom gärna med dom. Jag lyssnar på allt =) Jag börjar bli desperat här hemma!

Men sen är han inte enbart dum mot Charlie. Han KAN vara världens bästa storebror. Han bryr sig alltid om honom. Frågar alltid om honom. Vaktar honom (ibland) om vi inte är i närheten. Och då känner man sig stolt, men ja, alldeles för ofta är det tvärtom :( Har vi gjort något fel? Tror inte vi gjort det iaf...

Haha sena tankar hos fröken Aronsson! Bättre att nana =) Sov gott
Kraaam

Näää nu har jag suttit och försökt leta gammal bild på badrummet, med hittar ej bättre än såhär... Det finns på andra datorn :( Men en LITEN jämförelse ;)
I
INNAN



EFTER


Ska leta upp en bättre bild på "innan". Det är STOR skillnad irl ;) Hihi

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh. SNYGGT! :D

2012-02-03 @ 07:13:23
URL: http://billyrock.blogg.se/
Postat av: Emilyyyyyy

Vi har det exakt likadant.. vet inte vad man ska göra=/

2012-02-03 @ 08:36:23
URL: http://emsiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0