Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Saknad....

Idag är en sådan dag som jag verkligen saknar min moster. En dag som jag tänker extra mycket på henne. Hemska dagar, men ändå inte, för tanken av henne och hur hon var är inte hemsk! Men very happy är man inte. Frågan finns och kommer alltid finnas, VARFÖR? VAD KUNDE MAN GJORT ANNORLUNDA?!
Vet ju iof att det inte fanns något JAG skulle kunna gjort men ändå. JAG SAKNAR HENNE! :´( Hon var och kommer alltid att vara en otroligt underbar människa. Hon kommer alltid vara VÄLDIGT saknad...

Har jobbat tillsammans med henne väldigt många gånger och alltid haft lika roligt, delat rum med henne och alltid njutit av våra kvällssnack, sovit över hos henne och bara njutit, ätit mycket gott hos henne eftersom hon var SÅÅÅÅÅÅ grym på både mat och gottigheter och alltid känt mig väldigt trygg i hennes sällskap...Vi har faktiskt gjort mycket tillsammans och dessa minnen ligger mig väldigt varmt om hjärtat. Hon tänkte alltid på alla andra (som iof kan vara något väldigt negativt) men henne kunde man alltid prata med utan att bli ifrågasatt eller utdömd, hon fanns alltid där för mig oavsett. JA gud va JAG SAKNAR HENNE! Världens och nu himmelens finaste LENA! :´( Även om det inte syns eller märks på mig så tänker jag på henne VARJE dag och blir lika ledsen varje gång. Men vissa dagar är "hennes" och då gör hon mig sällskap i tankarna hela dagen. Och idag är en sådan dag

Hmm, ja vad har hänt idag. Jo vi vart till Öron med Melvin för att kolla hörseln, och ja, han hörde toppen bra =) Det var skönt iaf. Och sen ikväll har jag varit iväg till världens bästa sandra som hjälpt mig med mina ögonbryn, hehe! Är lite ovan med att sköta dom men nu ska jag banne mig få bukt på det hela ;) Hoppas jag, hihi

Imorgon är det middag här hemma med svärföräldrarna. =) Jätte mysigt.. =) =)

Nja, inte mycket mer att skriva!
Ha en underbar natt
Kram

Älskade Lena -08

Kommentarer
Postat av: Sandra

vännen, du vet vart jag finns om du vill prata <3

2012-02-16 @ 03:13:40
URL: http://billyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0