Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Måndag morgon

Tjena hopp!!

Måndag igen då.. Helgen bara flyger förbi :-( Inte lika roligt! Men det bästa är att veckorna går nästan lika fort så snart har vi helg igen ;)

Helgen har varit riktigt underbar!
I fredags hade vi middagsgäster här bestående av Ylva och Markus =) Skit trevligt..
Lördag var vi ute i pulkabacken och sen vidare ut i skogen för att picnicka =)
Söndag ut och shoppa lite med Sandris och efter det blev det Ikea för hela familjen =) Ungarna tyckte väl det var sådär skoj men det gick allt väldigt bra ändå får jag säga =).

Vi var ju ute efter en specifik sak så det tog inte överdrivet lång tid. =)
Melvin har ju hoppat sönder vårat "handfat", eller iaf skåpet till handfatet så det var vi ute efter, och då passade vi även på att köpa ett helt nytt handfat också.. Mycket större.. Kommer bli toppen snyggt. =)

Idag händer inte mycket alls. Väntar på mitt sms från tatueraren så jag får komma och kika på hur den kommer se ut.. Nervositeten smyger sig i raketfart fram. Hihi! Fairline är det som ska få äran att göra mig till det lite snyggare ;) Hihi!

Och nää, jobbet har jag inte heller hört något ifrån :( Attans! Men men, det är bara till att söka vidare. Någon gång hittar man väl något =) Har ju inte jätte brått än heller.

Ha en fin dag
Kramis





Fick med oss hem en stor växt.. Äntligen, som vi längat, hahahahah!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0