Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

10 maj

God morgon! Eller förmiddag =)

SItter här med en kopp kaffe i min egna lilla ensamhet.
Charlie sover och Melvin är på dagis =)

I helgen vankas det jobb. Kvällstur både lördag och söndag. Fortfarande nervöst men skoj. Nu börjar jag ju närma mig jobbet på heltid några månader och då kommer man ju in i det mycket bättre =)

Har även varit till komvux i veckan och sökt en kurs =) Hoppas man kommer in...

Hälsade även på mitt gamla jobb på VC, alltid lika kul. Och efter sommarn kommer jag få jobba timmar där. Allt är välkommet just nu eller rättaresagt efter sommarn.

Och Melvin är sig själv igen =) Allt har ju gått jätte bra nu efteråt och skönt är det.

Mina barn är inte dom som visar när dom inte mår så bra. Det är tur att man som mamma har sina känslor som man kan gå på. Charlie har det ju aldrig märkts på när han har ont i öron förutom när det gått så långt att det gått sönder och man SER blodet i öronen. Och Melvin är minst lika smärttålig, för att gå till dagis och inte ens dagispersonalen märker skillnad på honom när han har INVAGINATION är inte dåligt. Sen är det ju dåligt att man inte märker i tid men ja, som sagt, tur jag känner på mig när det är något fel =)

Om en vecka åker vi till Växjö =) Yeeey! Som vi alla längtat. Vi har ju inte setts sen i November =) =) Och det har ju hunnit komma 2 nya tillskott till familjen där nere =) 2 små gossar <3 Så nu är det 6 busungar när vi ses =)

Alla helger framöver är fullspäckade. Det är ganska kul men det hade ju varit gott att ha någon helg man bara kunde ta som den kom. Tur man haft många sådana innan ;-)

Idag tänkte jag börja packa ner all skit man har här hemma som aldrig används. Det ligger ju bara och tar en massa plats överallt. Och kläderna ska rensas. Det var längesen vi hade en riktig rensning men det är ju så gott när man fått det gjort.

Oj vilket rörigt inlägg detta blev men ja, nu vet ni ju lite vad som hänt/händer, hehe!

Kram på er alla därute <3


Melvin hade en egen mysdag med farmor på stan =)


Blåsebubbling pågår


Charmören till 1000 <3


Nyfiken i en strut! Haha

Kommentarer
Postat av: MoFa

Ska bli såå kul! Välkommen!! :)

2012-05-10 @ 23:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0