Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Äntligen fredag

Har precis kommit hem från Barnmorskan. Det var jätte roligt att träffa henne igen och visa upp min stolthet =)
Mötet varade i 1,5 timme, haha vi hade mycket att prata om =). Sen fick jag även en spiral idag. Så nu sitter man med lite smärta. Men men det är det värt. Jag fick med mig min förlossningsjournal också, så det ska jag sätta mig och läsa senare. Vi pratade även om att jobba på förlossningen. Så nu hoppas jag att jag någon gång kommer får göra det hihi =).

Sen när Robban kommer hem ska vi ut till överby och handla lite kläder. Var längesen nu =)

Och just de ja, på måndag ska vi på visning på ett hus i Sjuntorp. Hoppas verkligen det är fint och bra. Var inte så himla dyrt iaf. För nu vill jag verkligen ut från lägenhet och få ett eget hus. Och då betalar man till sig själv och inte till någon fastighetägare. =) Vi betalar nu 5400 kr och lägg lite till så får man bo i hus. Ja klart man får betala själv om något går sönder eller så, men det är totalt värt det.  Så nu håller jag tummarna att det är fint och att det inte stiger allt för mycket i pris. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0