Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Återträff

Japp nu har vi varit på återträff, och det var jätte roligt att få träffa alla bebisar och föräldrar igen. Fast vi har ju iof träffat  några gånger innan! =) Men det var ändå jätte roligt =).

Idag ska Melvin vara hos mormor för vi ska nämnligen på 30-års kalas =) Ska bli riktigt roligt!
Så jag ska snart sätta igång och städa här lite. För vi ska ha lite förfest här hemma med Markus och Johanna.

Igår var jag på möte inför babysimmet som ska börja nu på tisdag och hålla på 15 veckor. Vi skrev även in oss på babymagssage och babymatinformation på familjecentrum idag. Så vi har mycket framför oss =).

Nä nu ska jag ta min grinpojk och gosa lite med honom.
Ha en bra helg
Tjiiiingeliiiiing

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vart går du på babysim? Där jag kollade va de bara i 8 veckor.

2008-09-02 @ 21:27:05
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0