Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Fint väder

Ja som sagt, idag är det fin fint väder ute så jag och Melvin tog en liten promenad med Jessica och Tuva.
Nu ska det blir en promenad vareviga dag minst 1 timme. Hoppas bara vädret är snällt =). Men jag älskar verkligen att promenera. Och nu är jag så himla inställd på att gå ner lite i vikt så då är ju promenader väldigt bra. Får väl se om jag ska börja träna på gymmet sen. Det är ju inte min största hobby direkt så vi får väl se. Promenader har alltdi räckt tidigare i mitt liv så... =)

Ja snart kommer pappan i huset hem och det ska bli skönt att ha honom hemma igen =)
Vet inte vad vi ska hitta på men något roligt blir det väl iaf. UTAN GOTTIG MAT!!!!!  ;D

Åh vad jag längtar tills jag ska väga mig på onsdag, haha ska blir riktigt kul och se om det hänt något.
Nä nu får jag ta hand om min sällskapssjuke kille.

Tjingeling

Prinsen här hemma i bara jamasen =)


Kommentarer
Postat av: Marie [Williams Mamma ♥]

så söt :) William har en likadan pyjamas :)

2008-08-15 @ 19:12:46
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0