Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Måndag morgon

En ny vecka nu då och sista på Robbans semester =(. Ska bli så tråkigt att han skatillbaka till jobbet. Jag som tycker det är så gott att ha honom hemma. Jaja nästa gång han är "långledig" är till julen och alla vet ju hur långt det är kvar dit =(.

Igår så var jag och Melvin med Jessica och Tuva nästan hela dagen. Jätte trevligt var det men lite tråkigt för hon fick inte hem Rachid från London. Han flög med ryanair och det är ju ett piss bolag, men så iaf hade dom bokat om deras biljetter till 2009. Idioter, och inte ett skit kunde dom hjälpa honom med. Hm!!

Idag ska jag förhoppningsvis få den vagnen jag tittat på länge nu. Hoppas bara tjejen svarar idag. Hon har ju ignorerat mig i en vecka nu men svarade Jessica. Så hoppas hon inte sviker jessicas möte nu bara. =) Håller tummarna!!

Nä nu blir det lite kaffe och några pussar på min son =)
Ha ´re bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0