Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Semestertider

Känner att jag inte är så himla duktig på att uppdatera för varje dag men det är lite svårt när man alltid har något att göra =) Men det blir nog bättre sen när robban går tillbaka till jobbet. =)

Igår var vi på kusten hos Farbror Markus och tant Johanna. =) Jätte trevlig och skön dag. Fick massa färg ute i solen!
Jag tog min första öl ute i solen igår, mums säger jag bara! Haha. Sen så grillade vi och fiskade lite. Vi åkte hem vid 11 igår kväll.

Och idag har vi varit på BVC med Melvin och han har gått upp till 5350 g och är 58 cm lång nu .Min lilla stora kille =)!
Sen åkte vi till Gaddis och satt i skuggan och gottade oss. Synd bara att det är så förbannat mycket getingar ute. Men det var ändå ganska lugnt på stranden. Och melvin ligger ju under sitt myggnät, så för hans del är det ju lugnt =).
Och nu ska vi snart göra lasagne här hemma och sen ut till Överby och se om vi kan hitta något roligt =)!
 
Ha en härlig dag!


Kommentarer
Postat av: W I L L I A M S . M A M M A

Tror jag såg er på överby =)

2008-08-01 @ 22:49:14
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: W I L L I A M S . M A M M A

hehe, jag är likadan, ^^ hehe =) Hitta ni nåt skoj på överby?

2008-08-02 @ 10:30:50
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0