Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Söndag 31/8

Sista dagen i augusti och oj vad tiden går fort! =)

Ja vi var ju på 30 års fest i fredags. Och det var verkligen jätte roligt =). Lite för roligt kanske. Mådde väl sådär dagen efter. Men Melvin var ganska så trött igår så han och jag la oss i sängen och sov till nästan 4. Sen var jag tvugen att kliva upp efter många om och men för att börja med smörgåstårtan som Daniel skulle ha på sitt kalas. =)

Imorse var vi ute en sväng i skogen för att plocka svamp, men det fanns ju inga där vi var. Men Melvin fick iaf testa sin bärsele för första gången idag. Jag tog med mig kameran för att få lite bilder men då hade Robban satt batterierna på laddning hemma så det blev tyvärr inga kort på det. 
Men sen har vi varit på kalas för Melvins farbror som blir gammal gubbe =) Haha. Och nu ska vi väl inte göra så himla mycket mer. Bara mysa framför tv:n =)

Nä nu ska jag sätta mig och mysa lite med min söta Robert =)
Hej hej


Ligger och powernapar  på kalaset=)


Edvin klappar på Melvin





Myser hos mamma


Titta, jag sitter nästan helt själv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0