Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Städat

Vad vi har storstädat idag. Vi  har verkligen gått igenom HEEELA lägenheten noga. Det märks att man inte har lika mycket tid till sånt längre. Är ganska pedantisk av mig haha =).

Imorgon blir det mammafika, och det var inte igår =). Sen ska jag Robban och Melvin till prästen för att ha genrep av dopet. När Melvin döps är det yttligare 2 barn till som ska döpas. Sen på kvällen blir det till att förbereda lite inför fredagen när Melvin ska sova hos famor och farfar. Åhhh vad det känns i magen att behöva lämna bort honom. Men någon gång ska ju vara den första. Vi ska me Mamma och hennes kusin och hans fru till nitlotten en sväng. Men det värsta är ju att dagen efter ska han vara med mormor en hel dag för det är familjefest som alla ville att jag skulle vara med på så då blir det ju till att lämna bort honom igen. Jätte jobbigt att det var samma helg. Men både farmor och mormor blir glada då eftersom dom får passa honom lika mycket hahah annars blir det ett jädrans tjat hahha! =)

Nää nu ska jag och gubben sätta oss och spela lite mario innan vi ska till strandgatan och fika med några vänner för att sen åka till min mamma och fika lite =)

Ha det fint

Melvins sysselsättning medans det var storstädning =)



Mamma och pappa älskar dig mest i hela världen!

Kommentarer
Postat av: Angelica

sjölanda, 300 m från sjön...

2008-08-07 @ 13:35:12
URL: http://murklanoangelicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0