Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Tisdag 26/8

God morgon

Idag fick jag sova lite längre än vanligt =) Han somnade om även efter 8 målet och sov till kvart över 10. Åh vad det var skönt. Och vilket skit väder det är ute. Tänkte jag skulle ut och handla lite till baket idag men jag får vänta med att baka. =) Alltid bra att ha fikabröd hemma =) Tänkte jag skulle baka dumlemuffins och marsmallows/chocklad muffins. Mumma. Synd bara att jag inte får äta sånt gott än. =) Har även gått ner 2 kg till =) Nu börjar det arta sig, jag kommer till och med i mina gamla byxor nu =) Men visst har jag fortfarande mage och jag ser ju inte så smal ut ( enligt mig) men det är skönt att det syns på vågen iaf =)

Igår kom syrran hit vid halv 11 så tog vi en liten promenad till Sylte för att hämta våran bil. Robban samåker ju till GBG varje dag och då möts dom på sylte så då ställer han ju den på sylte. =) Och på vägen till bilen gick vi in och hälsade på våran gammelfarfar som fick träffa den 5: generationen =) Och sen när vi hämtat bilen begav vi oss ut till överby för att hitta klänning till syrran som hon ska ha på dopet. Det gick ju sådär, hon är nog den mest kräsna kvinna jag känner hahhaa! Men sen åkte vi in till stan och där hittade hon en som tur va! =)

Sen fick jag och Melvin åka och hämta Pappa Robban, för vi skulle kolla på ett hus. Och det var jätte fint, men väldigt för litet för våran smak. Så vi får leta vidare. Sen åkte vi till Helen och Markus och tog en kopp kaffe =). Ja det var väl det som hände =) Glömde ju blogga igår så detta blev långt idag hahaha! =)


Med gammel gammel farfar


Här har vi stjärnan =)  ♥





Kommentarer
Postat av: johanna aronsson

Det var lite gulligt kort med melvin och gammel farfar , sen har dom båda en shorta som på minner om varandras =))

2008-09-03 @ 12:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0