Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Den stora dagen =)

Ja då var vi inne på 8:onde dagen och jag har precis vägt mig.
Jag har nu gått ner 5,6 kg. =) =) =) =) Känns jätte bra faktiskt. Nu vet jag att jag fått något utav det iaf. Ska nog hålla på en ca 1 vecka till iaf. Hoppas jag fortsätter gå ner haha. Men magen är ju fortfarande lite slapp, den hinner lixom inte med i svängarna =) Först kom bebisen ut, då hann den verkligen inte med och sen försvinner alla dessa kg jätte fort. =) Hihi

Har även ringt BM idag och jag ska dit på fredag kl 12.45. Usch för den dära efterkontrollen. =) Men roligt och visa BM min söta bebis.  Sen har jag fått bokat dopklänningen. Och vi var tvugna att komma och testa den någon dag först. Är ju inte säkert den passa. Hihi

Melvin har ett otroligt gott morgonhumör. Jag lyfter över honom vid matningen kl 6 så somnar vi ca timmar till och sen när han vaknar ligger han och gnyr ända tills jag tittar på honom, då skiner han upp som en sol och är hur glad som helst. Så jag sätter honom upp i sängen med massa kuddar runt honom. Så läser jag tidningen och han sitter brevid mig och skrattar, pratar och sprattlar =). Jätte goo är han verkligen.

Nu ska jag nog ta en kopp kaffe och senare blir det Banan drink.

Här är lite bilder från morgonen =)






Min morgontrötte kille



Kommentarer
Postat av: johanna aronsson

jätte fina bilder speciellt den du pussar honom. en riktigt full träff . Men alla är ju så klart fina =))

2008-08-20 @ 14:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0