Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

30 December

Nä men nu får det väl ändå sakta ner lite. Imorgon är det ju sista dagen 2008 och sen Januari. Men gud, svosch säger det och Melvin är 1 år. 

Imorgon är det nyårsafton och den ska firas med buller och bong hemma hos Jessica och Rachid. =) Det kommer blir super roligt. Och jag bestämde mig för att ha min rosa klänning imorgon iaf, för jag köpte en svart kofta som är lite längre som kan kan ha över istället för den som är så kort. Tror det blir super bra =).

Inatt har faktiskt Melvin sovit hela natten, men det kan ju ändras igen. Men det har iaf varit vädligt gott. Hoppas han är så snäll imorgon när han ska sova hos farmor och farfar.

Idag så ska vi ut och handla lite "slödryck" till imorgon och sen ska vi ut till Velanda för Robban skulle visst klippa sig idag. =) Så han är fin till imorgon, Hihi!
Melvin ligger just nu och powernapar, han somnade precis så nu ska vi passa på och duscha, klä på oss och ta disken m.m. Ja lite hemma sysslor som man annars inte kan/hinner göra.

Hörs väl senare igen!
Kraam


Kommentarer
Postat av: Marie ~ Williams Mamma ♥

Ja tittade på den när William sov middag, kunde inte hålla mig. =) Den va ju superbra =) Trodde aldrig att han hjälpte Jigsaw.

2008-12-30 @ 14:35:22
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Marie ~ Williams Mamma ♥

hahaha ja.. =) Tur han lyckades hålla snoppen i styr, annars hade han pinkat på våran förstärkare ^^

2008-12-31 @ 10:22:49
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0