Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Fredag 19 December

Åh nu är det inte långt kvar tills julafton =) Och nu är det ju även helg så nu är allt toppen. Robban ska bara jobba måndag också sen är han ledig några dagar =) Skönt! Och igår kom även lite mera julklappar  till mig och Robban från mig och Robban =) Ett fint vitt överkast och 2 st påslakan. Så nu får vi 4 st i julklappar från oss. Haha!

Idag står överby med Sandra och Marie på schemat. Varken Loke eller William ska med så då behöver jag ju inte tvinga med Melvin häller så han ska vara hos tant Johanna den stunden.

Sen när jag kommer hem ska jag laga tacogratäng. Såååå gott! Herregud att jag gått miste om denna goda rätt.

Sen har vi tänkt att bara  ta det lugnt. Titta lite på tv:n och bara vara. Ska även göra slingor i håret idag. Ljusa blev det. Får väl se om det blir bra eller om jag får köpa en brun och köra i hela håret. Hoppas på dom ljusa slingorna iaf. Gillar när det är lite ljust i. =)

Melvin sover och här är det lugnt! =) Har precis tagit en go varm dusch.

Ha en underbar fredag!

Kommentarer
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Ja det blev himla mysigt när man fick upp den :)

2008-12-19 @ 14:00:57
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0