Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Fredag kväll

Nu har vi kommit hem från farmor och farfar. Vi fick jätte god tacos där ikväll, och även mamma Emma fick ett glas vin =) Mums så gott =) Melvin var verkligen på super humör hela kvällen. Härligt att se min lilla grabb må så gott!

Ja idag så har jag äntligen fått smaka på en glassbulle och den var super god. Det var som en vaniljbulle men krämen i glassbullen är en helt annan kräm. Svår att beskriva men det var som vaniljglass fast konsistenten var som vanlig kräm och iskall var krämen. Ja jätte konstigt men otroligt smaskig. Sen gick vi runt i lilla vänersborg, i dom få affärerna som finns där. Haha! Och i Stefans och Amelies bil fick inte båda vagnarna plats så vi valde att ta med våran och att Amelie skulle ta Hugo i babybjörnen. Men när vi hade fikat klart kom vi på en super idé, jo dom kanske kunde dela vagnen. Haha sagt och gjort. Melvin satt längst bak och hade Hugo liggandes i sitt knä. Det gick super bra och båda pojkarna somnade så gott =) Hihi, vad vi skrattade!

Sen tog vi bussen till Överby för att kika lite i affärerna där, och jag hittade en julklapp till Melvin och Amelie till Hugo.
Just det ja, jag vann även termo byxor och en jacka till Melvin på tradera för bara 51 kr. Billigt och bra tycker jag. Så nu har han en y overall och en ny jacka med byxor. Jätte bra.

Nu har Melvin precis somnat och jag och Robban ligger och kikar på Poseidon, tror jag den heter hihi!

Imorgon blir det skoj! Amelie kommer hit redan vid 14.30- 15.00.
Och innan Amelie kommer hit ska Robban, jag och Melvin åka ut till överby och köpa lite julklappar. Jag ska även hämta ut en ny mobil. För nu har det gått 1,5 år sedan sen jag hämtade ut en. =) Skoj!

Nä ni får jag fortsätta kika film. Ha en bra lördag! Kram

Sitter så fint och fikar


Ja, finns det hjärterum finns det stjärterum


Sen började det att regna =)


Dom verkade ju trivad iaf =) Hahaha

Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor

Hahaha vad gulliga dem är :) Det är helt riktigt att finns det hjärterum så finns det stjärterum :)Kram

2008-12-06 @ 09:03:19
Postat av: marita & nova

Haha, vad söta dom är dom små killarna i vagnen.. men melvin ser väl lite förskrämd ut på bilden.. (?) haha..



ha en trevlig lördag!

2008-12-06 @ 10:55:29
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Moster/Syster

nee men se där vad sött.

Gud vad lik melvin är dig på bilden längst ner :)

Kram Kram

2008-12-06 @ 13:38:01
Postat av: silena

gud va sött i vagnen:)haha:)

2008-12-07 @ 19:47:56
Postat av: Mormor Lisa

Jag skulle inte vilja vara mamma till den gossen när han vill ha eller göra något o tittar med sina stora vädjande ögo. Ja. inte blir det lätt inte.:-))

Kram

2008-12-07 @ 23:57:37
Postat av: Mormor Lisa

Jag håller med din syster om att på sista bilden så är han en avbild av dig som liten.

Kram

2008-12-07 @ 23:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0