Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

God kväll

Ja det har visst varit stora problem med blogg.se. Men nu hoppas jag att det blivit bättre.

Idag har vi varit på babysim. Vi tog en liten promenad med Jessica och tuvis dit i spöregn. =) Och idag kände jag verkligen att simmet inte gav Melvin någonting. Han ville inte simma på rygg, det gillade han inte. Och han ville inte riktigt simma på magen häller för då hade han fullt upp med att dricka vatten haha. Han såg för rolig ut alltså =).  Jaja det är ju bara 1 gång kvar.

Sen gick vi till hemköp där vi skulle möta Therese och Hampus och gå till öppna förskolan. Så vi alla traskade dit i, ja ännu mera regn.

När vi kom dit var Kajsa och Harry där. Det var roligt att träffa dom för det är ju inte allt för ofta. Men hon lovade att försöka komma oftare nu. =) Ja Amelie och Hugo var ju även där. Gulle Hugo. Han satt hos mig hela "mötet" om bilbarnstolar. Sen somnade han jätte gott i min famn, men då började min bebis protestera hos Amelie. =) Som tur jobbar det så snälla människor på ÖF så en av dom tog Melvin och gick ut i den stora hallen och lekte med honom. Och han stormtrivdes. Han är väldigt social min lillkille.

Ja sen blev det fika med mammorna. Och tiden bara sprang iväg, som vanligt. =)
Vi vandrade sen hem igen och nu inte i regn utan jätte blöt snö. Så nu var det både kallt och blött haha.

Vi har även planerat våran "mammakväll" nu. Så på lördag smäller det hemma hos Sandra. Det blir jag, Sandra, Therese, Amelie, Jessica och Marie. Det ska verkligen bli jätte roligt! =) Så ska det sjungas och kommer garanterat skrattas, hihi.
Vi har även planerat in EN sån kväll varje månad. Det kan ju vara väldigt skönt och roligt.

Imorgon så ska jag och Therese gå och möta Emilia på stan men innan så går vi till bolaget och köper "julcider". Jag missade ju den smaken förra året men nu ska jag allt ha några stycken =). Efter det måste jag gå och handla lite mat till Melvin. Dom är slut.

Ja sen när vi mött Emilia ska vi gå hem till mig och fika. Det ska allt bli väldigt trevligt.

Nä nu får jag allt ta och lägga mig. Jag är dödstrött. =)
God natt på er

(Åh Tuva och Melvin låg så himla sött brevid varandra på babysimmet och verkligen höll varandra i händerna. Men jag missade att jag hade med mig kameran just då. Åh vad dom var söta =)    )

Men här har iaf Melvin fått tag på Tuvis napp, spännande med rosa. Det har vi inte mycket av här hemma


Om han får ha min napp då ska banne mig jag ha hans! (sötnosar)


Han är så otroligt go!
Jag älskar honom mer än livet och det finns inget bättre än att få se honom le.
Det är en sån otroligt fin gåva jag fått! Han är mitt allt!
Puss på dig killen

Kommentarer
Postat av: Sandra

Loke tycker inte direkt att babysim är kul heller. han är rätt så likgiltig

2008-12-02 @ 23:56:37
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Mamma/Mormor

Har man ett leende som han så smälter väl vem som helst :) Kram

2008-12-03 @ 00:07:13
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Ja de ska verkligen bli super skoj på Lördag :)



Åå dom är så söta när dom "bytlånar" napp, hehe

Men de sötaste EVER var när dom låg helt stilla å höll varandra i handen :) såå sött!

2008-12-03 @ 06:55:44
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Emily ♥♥

Hehe ja, han tänkte nog det =D Men skönt att han ändrade sig... även fast det börjar bli väldigt jobbigt att vara gravid nu!

Hur mår ni? Jätte söt blogg du har fått till :-) Krm

2008-12-03 @ 10:17:02
URL: http://emsiss.blogg.se/
Postat av: Trollungen!

Det var faktiskt riktigt kul med rosa vatten haha=)



Gud de låter som ni har det så kul jämt. Jag har faktsit funderat på att flytta åt det hållet, eller jag å min sambo. Lära känna nytt folk mm, har ju ett par vi lärt känna i udevalla. Hmm vi får se vad framtiden visar, men har inge vänner här i Uppsala tyvär:(

kram

2008-12-03 @ 10:41:22
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det är till xbox 360.. har ju klarat själv spelet men nu är jag i "staden" och letar kapsyler och allt möjligt.. har 3kvar å då blir dom svår å hitta ;D haha

2008-12-03 @ 13:03:28
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: stoffe

Jaja nu har ja tagit bort min idé så förhoppningsvis e de väl inte så många som har läst den. Men erkänn att de e en bra idé.

2008-12-03 @ 15:22:37
URL: http://hugosfarsa.blogg.se/
Postat av: Noomi & Emilio

Jaa, det e tur man överlever tills nästa omgång gnäll, haa =)



Jaa, bestllde den från iob butiken på nätet.. skit bra.. tog 1 ½ dag oså kom overallen.. o den e jätte fin o bra material o allt.. vilken tur!

Jaa, vet inte nä vi kommer faktiskt.. blir ju att hans familj kommer hit nu i December.. så kanske efter december nån gång.. men hör självklart av mig.. vill erkligen träffa er med :)

Jo vi trivs bra i Tranås!

Men saknar ju Thn-stad emellanåt, de e ju ganska litet hr, haha =)

Kraaam

2008-12-03 @ 20:37:36
URL: http://www.noomi.bloggspace.se
Postat av: Noomi & Emilio

jaa visst var de underbart? ahh, man njuter ju verkligen nu, men som sagt. de var allt bra underbart när de låg där inne med =) o jaaaa ska njuuuta som bara den vid nästa grav, =)

När har ni planerat o ha nästa?

Kraaaaam

2008-12-03 @ 20:42:56
URL: http://www.noomi.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0