Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Lördag 20 december

Alltså bara 4 dagar kvar till julafton!

Förlåt för mitt dåliga bloggande men idag har det verkligen inte funnits tid till det.

Dagen började med att vi fick åka upp till Sandra för att lämna hennes tröja som jag råkade få med mig igår. Sen forsatte vi till Velanda för att ta en liten fika med farmor och farfar. Det blev även att vi lämnade Melvin hos dom en stund för att åka och handla lite till julbaket och grötfrukosten som vi ska ha här på julafton. Sen hämtade vi även en gran och den lämnade vi här hemma innan vi åkte och hämtade våran lille son. =). Sen när vi väl kommit hem så har vi pyntat, städat, kikat på Harry Potter och gjort hemmagjord snickers. Mums vad gott det blev men väldigt farligt att ha här hemma =).

Började även göra kokosgodis men det skulle visst stelna i 3 timmar så det får faktiskt stå över natten så fortsätter jag på det imorgon. Då ska även Robban göra chockladkola =).

Just det ja, Melvin har ju fått en julklapp förtidigt. Han fick inviga sin nya bilstol idag och den var kanon. Man såg att han satt mycket bättre och verkligen trivdes i den. Skönt att se att min son mår bra =) Hihi!

Ja, nä nu ska Robban lägga lite slingor i mitt hår och jag hoppas att det kommer bli lite ljust idag =) Annars blir inte Emma så lycklig!

God natt och sov gott!
Kramis

I sin nya bilstol


Våran gran!
Väldigt dålig bild men bilderna blev tyvärr inte bättre i mörkret. =)

Kommentarer
Postat av: Marie ~ Williams Mamma ♥

kör ni riktig gran? :)

Så bra han satt i nya stolen =)

2008-12-20 @ 23:00:24
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Trollungen!

Låter som en små stressig dag, hoppas allt gått bra ändå.

Ja här har man också köpt ny bilstol, men måste åka och kolla med dem på babyland så hon verkligen sitter bra i den och att stolen sitter bra, för de känns inte riktigt som Cornelia satt bra i stolen:S

ja den där klockan och dagarna bara springer iväg jobbigt:( men inga julkänslor har jag inte riktigt för ajg tycker de saknas snö:(

hoppas allt är bra med er!

kram

2008-12-20 @ 23:38:42
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Marie ~ Williams Mamma ♥

Ja vi har plast =( Jag vill ha riktig gran men jörgen är inte så sugen på det, men jag ska tjata tills nästa år. Det luktar ju så himlans gott med riktig gran =)



Tack så mkt, dom får duga iaf! =)

2008-12-21 @ 00:01:22
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0