Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Lördag 27 December

Hej på er!

Vi har precis kommit hem från en liten promenad ner till stan. Vi var tvugna att ta en liten tripp till systemet för röd vinet här hemma var slut. =) Sen blev det även lite shopping. Hör och häpna, men inte en grej blev köpt till Melvin. Men mamma Emma däremot hittade 7 klädersplagg. =) Haha, rena rama storshopping!

Ja men men, igår så tillbringade vi kvällen hemma hos Amelie och Stefan och gud i min himmel vad trevligt vi hade det. Och riktig god mat bjöds det på. Först en förätt sen varmrätt och till sist en efterätt. =) Var ju så mätt så vi kunde ju ha rullat hem egentligen =). Vi spelade även spel och det var riktigt roligt. Konstigt att mitt "lag" alltid vann, kanske är så att jag är grym på spel och en riktigt dålig förlorare =) Haha! Ja men vi sa iaf att vi ska bju hem dom någon dag efter nyår och fortsätta spela för vi hann inte riktigt med alla spel.

Om en stund tänkte vi åka ut till Velanda en snabbis och hälsa på. Men vi måste vara hemma till 19 idag för då börjar Harry Potter, =) Hihi.

Nu vaknas middag, ha en bra dag!
Kram

Melvin imorse.
Världens sötaste och goaste kille!




Kommentarer
Postat av: Sandra

känns så dumt eftersom vi inte vet om Johannes har jobb eller inte. Så jag köper en bärbardator för en liten del av pengarna ist :D

2008-12-27 @ 16:16:14
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Mamma/Mormor

Du glömde faktiskt tala om att vi hade det jättemysigt eran son och jag, även om han sprutande ner hela mig med gröt :) Kramar till er alla.

2008-12-27 @ 17:49:32
Postat av: Trollungen!

haha fan va gott att bli bjuden på mat sådär;P

va söt han är han ser ut att sitta riktigt bra i den stolen:D

våran jul har bara varit lugn och skön inte gjort mkt alls.

händer till nyår?

kram

2008-12-27 @ 21:14:39
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Ja de är dom verkligen :)



Så skönt att bara slappa, de skulle jag också behöva så här efter julen men men jag får vänta lite hehe =)

Ja precis, jobb för mig hela helgen =/ Men det funkar (iaf när lönen kommer)



Nu är det inte länge kvar tills det smäller. 3 dagar.. yiihooo

2008-12-27 @ 23:17:50
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Nä ush då, förstår verkligen att du inte vill gå tillbax då =( Men bemanningen? Ta lite strötider inom äldrevården till en början?



Va kul att du hittade lite i stan till dig =D Jag ska ner dit imorgon och kika. De är ju mycket lugnare än på Överby och då borde dom ju även ha mer kvar =)



Kramar

2008-12-28 @ 11:09:43
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0